سرهنگ آذرکمان گفت: هدف از برگزاری این جلسات آگاه سازی و بررسی مشکلات سربازان سپاه استان ایلام می باشد که قطعا در پاسخ به ابهامات و رفع مشکلات آنها تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۲۸۷۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ مسلم آذرکمان مسئول نیروی انسانی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: جلسه پرسش و پاسخ سربازان به صورت چهل روز یکبار به دستور فرماندهی کل سپاه و فرمانده سپاه استان ایلام با هماهنگی حوزه نمایندگی، حفاظت، گردان قرارگاه، ایمنی و سایر معاونت های مرتبط ستاد سپاه استان ایلام برگزار می شود.

مسئول نیروی انسانی سپاه استان ایلام بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسات آگاه سازی و بررسی مشکلات سربازان سپاه استان ایلام می باشد که قطعا در پاسخ به ابهامات و رفع مشکلات آنها تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: سربازان از سپاه که نهادی برخواسته از دل مردم است انتظارات فراوانی دارند و ما در تلاشیم پاسخ گوی مسائل و مشکلات این عزیزان که آینده ساز این مرز و بوم و ایران سربلند هستند، باشیم .

سرهنگ مسلم آذرکمان با اشاره به اینکه تاکنون در حد توان خود پیگیر مسائل سربازان بوده ایم؛ ابراز کرد: امیدوارم بتوانیم با برگزاری این نشست ها و جلسات زمینه های خدمت سربازی در سپاه استان را مساعد تر کنیم.

ارسال نظرات