فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: تنها راه نجات کشور اعتقاد و باور متولیان به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اقدام عملی است.
کد خبر: ۸۷۲۸۶۷۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ 2 پاسدار قدرت اله کریمیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور کارکنان بانک کشاورزی ایلام برگزار شد، گفت: برخی ازسیاست های اقتصادی دولت، در عمل مخالف اصول اقتصاد مقاومتی می باشد.
کریمیان اظهار کرد: واردات بی رویه کالاهای مصرفی و لوکس مانند خودرو های تجملاتی با روح اقتصاد مقاومتی سازگار نیست.
وی افزود: از دیگر مواردی که دولت به آن پایبند نیست می توان به موضوعانعقاد قرارداد با شرکت های خارجی با مبالغ بسیار هنگفت اشاره کرد که می توان با هزینه های بسیار کمتر، همین قرارداد را با شرکت های داخلی منعقد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: تعدادی از تولید کنندگان در شهرک صنعتی ایلام در گفتگو با ما به این مورد اشاره کردند که از استاندار ایلام وام نمی خواهیم و تنها انتظاری که داریم این است که استاندار و سایر مسئولین استانی به مجریان پروژه های دولتی و خصوصی تاکید نمایند که قراردادهای خود را با شرکت های درون استان منعقد نمایند.
کریمیان عنوان کرد: این تولید کنندگان ابراز داشتند که حاضرند تعهد بدهند که با این کار هم تولید در استان رونق خواهد گرفت و هم قیمت تمام شده کمتر و هم مطمئن باشند که با بهترین کیفیت کالاهای مورد نیاز پروژه ها تامین خواهد شد.
وی با اشاره به واردات بی رویه بنزین به کشور توسط دولت گفت: واردات بیش از 3.2 میلیارد لیتر بنزین که با همین هزینه ها دولت می توانست با آن یک پالایشگاه بنزین در کشور احداث نمایدو به حداقل رساندن تولید بنزین داخلی از دیگر مواردی نقض شعار اقتصاد مقاومتی توسط دولت است.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام ابراز کرد: تنها راه نجات کشوراعتقاد و باور متولیان به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اقدام عملی است.
ارسال نظرات