تحویل داوطلبانه یک راس بچه آهو توسط دامدار قلعه گنجی

یک دامدار قلعه گنجی امروز به صورت داوطلبانه یک راس بچه جبیر (اهو )رابه یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۷۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان،  یک راس بچه جبیر شیر خوار که ظاهرا از مادر خود جدا شده و به گله یکی از دامداران روستای باغک چاه دادخدا از توابع قلعه گنج  ملحق میشود که آقای محمدعلی کنارزاده طی تماس تلفنی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج  اطلاع رسانی میکند.

حسین عبدالله زاده سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قلعه گنج در این رابطه گفت: بلافاصله بعد از تماس این دامدار قلعه گنجی مامورین این یگان در محل حضور پیدا کردند و این دامدار به صورت داوطلبانه این بچه جبیر رابه یگان حفاظتی تحویل داد.
عبدالله زاده با تقدیر از کار بسیار پسنیده این دامدار قلعه گجی بیان داشت: این جبیر(اهو )که در این مناطق به صورت غیر قانونی با قیمت بالایی به صورت قاچاقی خرید و فروش میشود ولی این دامدار که خود را دوستدار محیط زیست میدانست داوطلبانه این آهوی رابه یگان حفاظتی تحویل داد.
وی ضمن تشویق مردم  به حفظ و  نگهداری از محیط زیست گفت:جای بسی شکر می باشد که مردم شهرستان به این سطح از فرهنگ رسیده اند که با وجودی این که برای افرادی برای خرید این بچه اهو با قیمت های خوبی مراجعه کردند ولی این دامدار قلعه گنجی برای حفظ این گونه نادر حیوانی این ان را به اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادندو  جادارد که از این دامدار قلعه گنجی که در جهت فرهنگ سازی و بها دادن  به حفظ و نگهداری از محیط زیست تقدیر وتشکر کرد.

گزارش از :عبدالواحد کرمی

انتهای پیام/

ارسال نظرات