تجلیل از20 آزاده تنگستانی در سالروز ورودشان به میهن اسلامی+ تصاویر

امام جمعه اهرم در آیین تجلیل از 20 آزاده تنگستان گفت: شما آزادگان کوه صبر و بردباری بودید و خدای منان برای شما اجر مجاهدین درراه خدا و صابرین درس گرفته از مکتب حضرت زینب کبری را قرار خواهد داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۳۰۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو گفت: 26  مرداد روز بیاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی و از شیرین ترین روز های انقلاب است که مردم با شنیدن خبر بازگشت آزادگان به میهن رقم خورد.

وی افزود: شما آزادگان همان طور که شیر میدان مبارزه در عملیاتهای دفاع مقدس بودید در زندانهای مخوف بعثی و عراق نیز نشان دادید  رزمنده واقعی و ولایت مدار به تمام معنا هستید و پای ارزشهای خود تا سر حد جان خواهید ایستاد.

امام جمعه اهرم گفت: شما آزادگان کوه صبر و بردباری بودید و خدای منان برای شما اجر مجاهدین درراه خدا و صابرین درس گرفته از مکتب حضرت زینب کبری را قرار خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: آزادگان سر افزار نماد عزت و اقتدار شدند و افتخار و آرم آزادگی زیبنده شماست  و اگر امروز از شما یادی می شود هدف اجر نهادن به تلاشهای شما  و صبر و بزردباریتان در دوران اسارت است و متواضعانه از شما تشکر می کنیم و امنیدواریم که ملت و مسئولین قدر شما را بدانند و شما نیز همواره به آزادگی خود افتخار کنید.

گفتنی است در پایان هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان سر افراز اهدا شد.

ارسال نظرات