حمله به منتقدان نفتی با رمز "دکل"

روزنامه "آفتاب یزد" با حمله به برخی از منتقدان نسل جدید قرار داده ای نفتی، آنها را در کنار سواستفاده کنندگان از صنعت نفت در دولت قبل قرار داد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۲۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه "آفتاب یزد" در گزارشی با تیتر"کارگاه تولید دکل نفتی که آغُل گوسفندان بود!"با حمله به برخی از منتقدان نسل جدید قرار دادهای نفتی، آنها را در ردیف سواستفاده کنندگان از صنعت نفت در دولت قبل قرار داد.
 
این روزنامه در بخشی از گزارش خود می آورد:پیچیده بودن ماجرا علی رغم ابعاد وسیع و ملی آن به این دوستان غم زده نفت کمک کرده تا با پرس شدید رسانه ای و مغلطه نیت واقعی خود را که همان خشک شدن منبع شیرین پول بی زحمت واسطه گری است پنهان کنند.
 
این روزنامه بدون اشاره به ایرادات نسل جدید قرار دادهای نفتی خاطر نشان می کند: گروهی از افرادی که زمان دولت مهرورز نهم و دهم در پشت اصطلاحاتی همچون لزوم بومی‌سازی و تولید داخلی در واقع شرکت‌های پر رونق دلالی تاسیس کرده بودند. این شرکت‌ها با خشکیدن سرچشمه رزق و روزی و ورود مستقیم مجموعه نفتی کشور به معامله بی واسطه با تولیدکنندگان و شرکت‌های معتبر بین المللی تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا منابع درآمدی خود را به هر شکل ممکن حفظ کنند.
 
آفتاب بدون اشاره به حفره های نسل جدید قرار دادهای نفتی با واژه سخیف "غمخوار نفتی" منتقدان را خطاب می کند و می نویسد: مصاحبه‌ها و برنامه‌های پر تکرار تلویزیونی، اخبار برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خاص به شکل غریبی مطالب مشابهی را به ساحت افکار عمومی القا می‌کند. گروه موسوم به «غمخواران نفتی» ظاهراً دلایل اعتراض خود را به این قراردادهای ملی ضعیف شدن بدنه ملی نفت و تولید داخلی رونق گرفته در زمان دولت قبل عنوان می‌کنند.

ارسال نظرات