یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

دولت خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF در پیش گرفت

حسینعلی دانش گفت: آنچه مسلم است دولتمردان خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF در پیش گرفتند و مجبور می‎شوند اشتباه بعدی را به دنبال اشتباه اولیه انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۷۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

حسینعلی دانش  اقتصاددان و از اعضای بسیج اساتید استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پنهان کاری دولت یازدهم درباره امضای تفاهم نامه محرمانه FATF  توسط وزیر اقتصاد اظهار داشت: معلوم است اصولا دولتمردان احساس مسوولیت نمی کنند و برای مسائل مقاومت و نیروهای آزادی بخش اهمیتی قائل نیستند و حساسیتی از خود نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه برخی از دولتمردان درصدد اهداف شخصی هستند نه ملی افزود: آنچه که به اهداف خودشان برسندمطلوب است هر چند که ارزش های ملی زیر پا گذاشته شود  و منافع ملی نادیده گرفته شود، برای شان مهم نیست.

دانش خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است دولتمردان خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF  در پیش گرفتند و مجبور می‎شوند اشتباه بعدی را به دنبال اشتباه اولیه انجام دهند.

این استاد دانشگاه در خاتمه اذعان داشت: دولت مجبور است تا در برابر تعهد و قولی که در تفاهم نامه ها آمده است را اجرایی کند در تفاهم نامه FATF  آنچه را که محرمانه امضا کردند و اگر اشکالاتی هم داشته باشد مجبورند ادامه دهند که این تغییر مسیر برای شان خسارت آور است هر چند بیش از پیش منافع ملت را متضرر می‌کنند.

ارسال نظرات