عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

به زودی همه چیز درباره تفاهم نامه FATF رو خواهد شد

حمید گرمابی گفت: مجلس موظف به بررسی لازم در مورد تفاهم نامه FATF خواهد بود و به زودی همه چیز درباره تفاهم نامه FATFرو خواهد شد و مسوولان باید جوابگو باشند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: برای اینکه اطلاعات دقیق از تفاهم نامه FATFرا بدست آوریم باید قدری صبر کنیم تا اخبار چگونگی تفاهم نامه FATFمنتشر شود و بر اساس دلایلی که وزیر اقتصاد و دولت ارائه خواهد داد قضاوت کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه کارشناسان بسیاری نسبت به اقدام وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی واکنش نشان دادندو انتقادات موثری را به تفاهم نامه FATFداشتند و  این تفاهم نامه را خلاف منافع ملی دانستند ولی وزیر اقتصاد توجهی نکرد اظهار داشت: عقیده من این است که وزرای ما به اندازه کافی از دیدگاه سیاسی برخوردارند و می دانند که هر قرار دادی که امضا شود در مدت کوتاهی انتقال اطلاعات در دنیا منتشر می شود و همه در جریان این کار قرار می گیرند.

وی بیان داشت: مسلم این است که تفاهم نامه FATF منتشر خواهد شد و محرمانه باقی نخواهد ماند لذا وزیر اقتصاد باید جوابگو باشند و گرنه به زودی منتشر می شود و حتما جواب لازم را باید داشته باشند .

گرمابی تصریح کرد: مجلس هم موظف به بررسی لازم در مورد تفاهم نامه FATF خواهد بود قطعا به زودی مجلس و خبرگزاری‌ها اجازه نخواهند داد که در مدت طولانی، مخفی نگه داشته شود، همه چیز درباره تفاهم نامه FATFرو خواهد شد و باید جوابگو باشند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: بنابراین فکر می کنم دولت دلایل خاص خود را باید مطرح کند تا جوابگوی مردم، مطبوعات، مجلس و سایر سازمان ها باشند.

ارسال نظرات