مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با «بسیج»:

سازمان بسیج از واحدهای صنعتی حمایت می‌کند

علی فضلوی گفت: ما همه واحدهای صنعتی را دنبال کرده و رها نمی کنیم و به شکل جداگانه ای به هر یک از مشکلات واحدهای صنعتی خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۴۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

 علی فضلوی مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ما تجربه آماری پایش در سنوات گذشته که به شکل استانی بوده است را داریم و به طور متوسط نسبت هایی را به دست آوردیم ولی این نتیجه آماری قابلیت تعمیم برای همه واحدهای صنعتی را ندارد.

وی با بیان اینکه واحدهای صنعتی را حمایت می‌کنیم، افزود: لذا ما همه واحدهای صنعتی را دنبال کرده و  رها نمی کنیم و به شکل جداگانه ای به هر یک از مشکلات واحدهای صنعتی خواهیم پرداخت.

مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور بیان داشت: در شرایطی دلیل قانع کننده‎ای از علت رکود واحدهای صنعتی را ارائه می‎دهم که همه واحدهای که برای پایش واگذار شده است مورد بررسی مقدماتی قرار گرفته باشد و پس از دو ماه ارزیابی لازم صورت گرفت می‎توان گفت که از بین 3000 واحدی که بسیج مهندسین صنعتی درصدد است تا مشکل شان را برطرف کند این میزان مربوط  به مشکل مالی و  نسبت دیگر متعلق به اختلاف شرکاء بوده است یا  بخشی مشکل تامین مواد اولیه و تکنولوژی داشته‎اند.

فضلوی اذعان داشت: در سال گذشته برای تعدادی از واحدهای صنعتی، میزان آمار و علت اصلی مشکلات و به طور متوسط نسبت هایی را به دست آوردیم ولی آنچه مسلم این است که احتمال این می‎رود که عمر تولید واحد صنعتی به اتمام رسیده باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار