حمیدرضا
در اختتامیه هشتمین دوره طرح ولایت دانشجویی ایلام/
امام جمعه ایلام گفت: ترویج تفکر ولایی و مدیریت جهادی امروز راهگشای حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آیین اختتامیه هشتمین طرح ولایت بسیج دانشجویی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام که در سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد گفت: هیچ بحثی به مانند ولایت و امامت در معارف اسلامی مورد تحقیق و بررسی قرار نگرفته است.
وی ادامه داد: ولایت در یک نگاه کلی و به عنوان یک اصل اعتقادی همواره مورد تاکید امامان شیعه قرار گرفته است.
امام جمعه ایلام افزود: امام رضا(ع) از جمله امامانی است که در رفتار و منش خود همواره به دنبال تبلیغ بحث امامت و ولایت بخصوص در مناظرات خود با دانشمندان اسلامی بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: این ویژگی امام رضا(ع) باعث شد تا بحث ولایت و زعامت به خوبی در معارف اسلامی ترویج داده شود.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان نظام برای ضربه زدن به ولایت فقیه اشاره و گفت: دشمنان اسلام و نظام امروزه به خوبی دریافته اند که عامل تمام ناکامی های آنان ولایت فقیه است و به همین خاطربه دنبال ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است.
وی عنوان کرد: ولایت فقیه از جایگاه ویژه ای در بین مردم برخوردار است و این ولایت فقیه است که در کوران حوادث مردم را به خیابان ها می کشد تا هر جایی لازم باشد از نظام و دستاوردهای آن دفاع کنند.
امام جمعه ایلام گفت: ترویج تفکر ولایی و مدیریت جهادی امروز راهگشای حل مشکلات کشور است و با همین تفکر و پیروی از ولایت فقیه می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.
نمیانده ولی فقیه در استان به الگو گیری کشورهای آزادی خواه از انقلاب و پیروی از ولایت فقیه اشاره و تاکید کرد: اگر امروز جزب الله لبنان می تواند اسرائیل را در جنگ 33 روزه شکست دهد ازبرکت تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه می باشد.
در پایان این مراسم از دست اندرکاران طرح ولایت بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات