افتتاح پایگاه ریحانة النبی در کریم آباد شهرستان اردل

مراسم افتتاحیه پایگاه ریحانة النبی در روستای کریم آباد اردل با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۳۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده سپاه ناحیه اردل در آئین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی روستای کریم آباد، به تشریح آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی پرداخت.

وی، گفت: شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب، که توسط برخی از این شبکه ها وبا اهداف خاص و غالبا سیاسی به علت عدم امکان شناسایی هویت واقعی اعضا و نیز عدم امکان کنترل محتوایی تولید شده توسط کاربران شبکه های اجتماعیمنتشر می شود، یکی ازمهمترین پیامدهای منفی این شبکه ها است.

جمشیدی، افزود: تبلیغات ضد دینی و القای شبهات که هدف اصلی این شبکه ها در راستای دین زدایی و حمله به مقدسات است، از دیگر پیامدهای منفی به شمار می رود.

وی، ادامه داد: تأثیرات در ترویج بی عفتی و بی بندو باری در میان جوانان که با قرار دادن عکس های خصوصی و خانوادگی خود در انظار عمومی به حریم شکنی می پردازند و نقض حریم خصوصی افراد که با توجه به ابزار ها و امکانات این اتفاق رخ می دهد، از جمله پیامدهای منفی شبکه های جتماعی هستند.

جمشیدی، با تأکید بر ضرورت آگاهسازی خانواده های از آسیب های ناشی از ورود نوجوانان و جوانان به شبکه های اجتماعی مجازی، گفت: انزوا و دور ماندن از محیط های واقعی اجتماع و تأثیرات منفی رفتاری از دیگر پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است.

ارسال نظرات