امام جمعه سیروان گفت: پروژه ایستگاه پمپاژ دشت سیروان چند ماه است که به حال خود رها شده و ضروری است نمایندگان مجلس و مسئولان استانی این پروژه را با جدیدت پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۹۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از سیروان نوین؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی موسوی، امام جمعه سیروان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) به حدیث سلسله الذهب اشاره کرد و گفت: کلمه (لا اله الا الله) دژ و حصار محکم الهی است.

خطیب جمعه سیروان اظهار کرد: امام رضا(ع) بعد ازقرائت حدیث سلسله الذهب فرمودند: بشرطها و انا من شروطها (اما در صورتی که به شرط‌های آن عمل شود، و من یکی از آن شرط‌ها هستم)، فرمایش امام به این معنی است که توحید (لا اله الا الله) در صورتی مقبول درگاه خداوند است که همراه با پذیرش ولایت اهل بیت باشد.

وی افزود: هر کس ولایت پیامبر و ائمه معصوم (ع) را قبول نداشته باشد، مشرک است که نمونه آن وهابی ها هستند.

امام جمعه سیروان با تقدیر از فعالیت سپاه در راستای فضاسازی و برنامه های دهه کرامت در این شهرستان ، بیان کرد: اکثر فضاسازی های سطح شهر و اجرای برنامه های دهه کرامت توسط این نهاد انقلابی صورت گرفته است.

موسوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارکنان وزارت اطلاعات گفت: رهبر انقلاب فرمودند که وزارت اطلاعات به منزله پوسته سخت نظام است و این پوسته سخت کارش مقابله با نفوذ، دفاع از مسائل حیاتی و مقابله با حملات احتمالی دشمن است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، وظیفه دستگاه اطلاعاتی حمایت و دفاع از حیات و ارزش های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سیروان با بیان اینکه رهبر انقلاب در همه سخنران های اخیر بر حفظ هویت انقلابی و اسلامی تاکید کرده اند، افزود: وظیفه همه احاد ملت این است که روحیه انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند.

موسوی در ادامه خطبه های خود به سالروز کودتای 28 مردادماه 1332 اشاره و اظهار کرد: هر موقع دشمن با شایعه پراکنی مردم را از روحانیت انقلابی جدا کرد توانسته به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به 26 مرداد 69 سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: در این روز نخستین گروه آزادگان پس از سال ها دوری از وطن به خاک میهن اسلامی پای گذاشتند و به آغوش خانواده و ملت بازگشتند.

خطیب جمعه سیروان با گلایه از مسئولان بخاطر تعطیلی پروژه ایستگاه پمپاژ دشت سیروان، تاکید کرد: این پروژه می تواند تحولی در بخش کشاورزی شهرستان ایجاد کند ولی چندماه است به حال خود رها شده است.

وی بر ضرورت پیگیری این پروژه از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان استان بخاطر مردم و توسعه شهرستان سیروان این پروژه را با جدیت پیگیری کنند.

ارسال نظرات