فرمانده سپاه ناحیه آستارا خبر داد:

استفاده از ظرفیت سواحل برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: سپاه ناحیه آستارا همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان از ظرفیت سواحل برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران و گردشگران استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۶۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

سرهنگ علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری 2طرح ساحلی در شهرستان آستارا اظهار کرد: طرح ساحلی در سواحل سفیر امید و صدف این شهرستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه آستارا در راستای تقویت فرهنگ ناب اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی همه ساله با فرا رسیدن فصل تابستان از ظرفیت سواحل برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان و مسافران و گردشگران استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح سفیر امید در روزهای دوشنبه و چهارشنبه و طرح ساحلی صدف در روزهای یکشنبه پنج شنبه در شهرستان آستارا دایر است افزود:استقبال عمومی از اجرای این طرح بسیار بالاست.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا برگزاری نماز جماعت،سخنرانی،پخش کلیپ،اجرای مسابقات فرهنگی و... را از برنامه های مهم این طرح دانست و گفت: غرفه هایی تحت عنوان توليدات داخلی در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی در این سواحل نیز دایر هستند.

علیزاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم در این طرح ها، سخنراني مسئولین شهرستانی در حوزه های کاری است،که مسولين پس از حضور در این طرح ها به ارائه سخنرانی و پاسخگویی به سوالات می پردازند.

وی با بیان اینکه طرح سواحل در فضای شاد و با استقبال گرم مردم برگزار می شود گفت: حضور مسافران در این طرح ها از نقاط قوت این طرح هاست.

ارسال نظرات