شهردار اهرم:

با افتخار تمام امکانات شهر داری را در اختیار سپاه قرار می دهم

شهردار اهرم گفت: به بسیجی بودنم افتخار می کنم و با افتخار، تمام امکانات و ماشین آلات شهر داری را در اختیار سپاه و بسیج قرار می دهم و از اعلام این هیچ ابایی ندارم.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۹۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، عبدالله کردگار درنشست صمیمی با رسانه ها  و در جمع خبرنگاران گفت:  ارتباط  با اصحاب رسانه هم قوت قلب است و هم به راحتی می توان انتقاد ها را پذیرفت و در انتقال فعالیت ها و دستاورد و عملکرد ها که نه تلاش ما بلکه برکات خون شهدا  و زحمات امام و انقلاب است را به آحاد مردم منتقل کرد.

شهر دار اهرم گفت: از اینکه در ارتباط با اصحاب رسانه خوب عمل نکردیم جای تاسف دارد ولی از سایر دستگاهای اجرایی در این زمینه عقب نیستیم و در حد وسع و توان پاسخگو بوده ایم.
وی گفت: با تجربه 27 سال خدمت در مجموعه شهرداری ها و 35 ما خدمت در شهر اهرم تمام تلاش خود را در ارائه خدمت به مردم شهرم به کار بسته ام و  و سعی و تلاش بر این بوده که نسبت به قبل تر ارائه خدمت کنم.
کردگار بیان داشت: متاسفانه در فضای مجازی  برخی از اخبار  از سر بی اخلاقی  است که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی رسد و اینها یا مغرض هستند ویا مشکلاتی دارند که این حرکت ها زیاد پسندیده نام اهرم و تنگستان نیست.
وی ابراز داشت: حقیر می دانم که اهرم در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته و حقش بیشتر از اینهاست  ولی خدا می داند ما ویرانه تحویل گرفتیم و با مواجه شدن با پرونده های متعدد قضایی  و حقوقی  و حرکت در حاشیه  نتوانستیم به اصل کار برسیم و  مطالبات قانونی مردم را نتوانستیم اجرایی کنیم.
عبدالله کردگار گفت: از فرماندار دلسوز و پر تلاش شهرمان که هم جوان هستند و هم نگاه عالمانه ای به اوضاع و احوال شهرستان دارند تقدیر و تشکر می کنم و نگاه بسیار خوب فرماندار و تعامل خوبی که امام جمعه محترم ، سپاه و دیگر ادارات با مجموعه شهرداری دارند نوید این دارد که  بتوانیم همچنان که در نظم و امنیت پیشرفت داشته ایم در عمران و آبادانی شهرمان نیز تلاش دو چندان داشته باشیم.
وی گفت: انتقاد پله ترقی هر مدیر است و اگر انتقاد از سر دلسوزی باشد و در عمل اجرا شود سازنده خواهد بود و به توسعه،ريال سازندگی و تعالی جامعه و بهبود کیفیت کار کمک زیادی خواهد کرد.
کردگار خاطر نشان کرد: شهر اهرم جای کار بسیار دارد  و در مسایل عمرانی اگر بگذارند شهرداری مسیر  و چهارچوب خودش کار کند به طور حتم موفق خواهد بود و ما چه به لحاظ دینی و چه تاریخی قدمت بسیاری داریم و نام تنگستان همواره در دنیا شناخته شده و بر سر زبانهاست و باید قدر موقعیت خودمان را بدانیم.
وی تاکید کرد: اهرم در جایگاه خودش قرار ندارد و نتوانستیم آنچه حق مردم هست را ادا کنیم ولی حد اقل کار این است که توانسته ایم بیش از گذشته کارکنیم.
کردگار گفت: ما در شهرداری نکته محرمانه و سری نداریم و آنچه درشهرداری می گذرد همه مردم می توانند به آن دسترسی داشته باشند و اگر کمترین انحرافی در بحث مالی باشد آماده ایم که پاسخگو باشیم و اگر ثابت شد که اشکالی در کار ماست با شدید ترین نوع برخورد شود.
وی یاد آور شد: منکر قصورها نیستیم ولی تمام تلاش خود را کرده ایم تا در بحث مالی  در مسیری که قانون تعریف کرده است حرکت کنیم.
شهر دار اهرم گفت: مردم حق دارند از شهرداری سوال کنند، از آینده کار و برنامه های ما خبر داتشته باشند و شهردار به واقع نوکر مردم است و نوکر هم حق دارد که منتظر کمک و همیاری مردم باشد.
وی افزود: ما در فضای کنونی از یک طرف شاهد توقعات مردم هستیم و از سوی دیگر مسئولین بالا دست نیز بعضا باید مد نظر قرار دهیم و از طرفی دیگر اهرم قانون نیز بر سر راه ما قرارل دارد که همه اینها بعضا باعث خواهد شد که نتوانیم توقعات مردم را اجابت کنیم.
کردگار گفت: برخی می گویند که شهر داری چرا  در مباحث مختلف دارد هزینه می کند ولی حقوق کارکنانش را پرداخت نمی کند به هر حال کار و تلاش ما یک روند قانونی دارد و عملبکرد ما که نتیجه اش باید رضایت مردم باشد یک طرف قضیه است و از سویی پرداخت ها هم بایستی به انجام برسد که هر کدام در سر جای خودش باید محافظت شود.
شهر دار اهرم گفت: هر ماه یک حقوق و نصف را پرداخت کرده ایم و در مدت این 35 ماه که از عمر خدمت این حقیر می گذرد  به دلیل عقب افتادگی سالهای گذشته  در پرداخت حقوق ها نیز مشکلاتی داشته ایم که این نه تنها مشکل ما بلکه تمام شهرداری هاست که دولت در این راستا اقداماتی در دستور کار دارد که امیدواریم با اجرایی شدن آن وضعیت بهتر شود.
 وی افزود: ما از سال 92 تا کنون قریب به چهار میلیارد تومان  از منابع دولتی پرداخت حقوق داشته ایم که در جای خود رقم خوبی است.
شهر دار اهرم تاکید کرد: همین جا و با افتخار اعلام می کنم که از وجود پسوند بسیجی قبل از نام خودم افتخار می کنم و تمام امکانات و ماشین آلات شهر داری را در اختیار سپاه و بسیج قرار می دهم و از اعلام این هیچ ابایی ندارم.
کردگار افزود: از عملکرد خود و کمک به سپاه هرگز پشیمان نیستم چرا که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز همه آبرو و عزت و امنیتمان را مدیون سپاهمی دانم.
وی گفت: البته تعامل و همکاری ما نه تنها با سپاه بلکه با سایر ادارات و نهادهای شهرستان ملموس است و در دفعات و مناسبات مختلف با ادارات همکاری داشته ایم

ارسال نظرات