فریبا کوثری در گفتگو با «بسیج»:

نابازیگران جایگزین هنرمندان پیشکسوت شده اند

فریبا کوثری گفت: متاسفانه هنرمندان ما هر‌قدر پخته‌تر، باتجربه‌تر و پیشکسوت‌تر می‌شوند، رو به کم‌کاری و خانه‌نشینی می‌روند و در عوض نابازیگرها جایشان را می‌گیرند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۶۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
فریبا کوثری بازیگر سریال «دلنوازان» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به موضوع کسربودجه صداوسیما و کاهش تولیدات فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی گفت: در دو دهه اخیر بیشتر از هر چیز با تلویزیون همکاری کرده ام و در سریال‌های متعددی حضور داشته ام اما بی پولی چند سال اخیر صداوسیما موجب کاهش تولیدات تلویزیونی شده است و به همین دلیل، کم کار شده ام.

وی با بیان اینکه در گذشته، تله فیلم های زیادی در طول سال ساخته می شد، افزود: متاسفانه در حال حاضر فیلم و سریال های آرشیوی در تلویزیون پخش می شود و نیاز است که با توجه به مسائل روز اجتماعی، شاهد ساخت فیلم های جدید باشیم. 

کوثری خاطر نشان کرد: نمی خواهم بگویم که هیچ پیشنهاد بازی نداشته ام، اما من باید بتوانم با نقشم ارتباط برقرار کنم و نمی توانم به هر فیلمی جواب مثبت دهم تا بگویم که من همچنان در عرصه سینما و تلویزیون هستم و بیکارنیستم.

بازیگر سریال «مختارنامه» در ادامه با اشاره به مشکلات برخی بازیگران گفت: در بین همکارانم کسانی هستند که به درآمد این حرفه نیاز دارند و دغدغه یک بازیگر، بازی کردن است اما متاسفانه هنرمندان ما هر‌قدر پخته‌تر، باتجربه‌تر و پیشکسوت‌تر می‌شوند، رو به کم‌کاری و خانه‌نشینی می‌روند و در عوض نابازیگرها جایشان را می‌گیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار