نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مدیران توجیه کننده فیش نجومی با مکتب جمهوری اسلامی بیگانه اند

حبیب آقاجری گفت: جمهوری اسلامی نظامی است که مبتنی بر عدالت، پاکی و صداقت است این هایی که چنین کارهایی انجام می‌دهند با این مکتب بیگانه هستند لذا باید با اینها برخورد قانونی شود.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۰۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

حبیب آقاجری عضو سابق کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه جماعتی از مرفهان بی درد به جای اینکه گره گشای اقتصادی انجام دهند از بیت المال سو استفاده می‎کنند و عده دیگری از مدیران درصدد توجیه برآمده اند اظهار داشت: مدیرانی که حقوق نجومی را توجیه می‎‌کنند کار نادرستی مبنی بر توجیهات اعمال زشت و ناپسند را انجام می دهند و خود به سایریت ثابت می‌کنند که اینها هم همسوی تفکرات فیش نجومی ها هستند.

وی با بیان اینکه برخورد قانونی با توجیه کنندگان فیش های نجومی الزامی است افزود: مدیرانی که از نظر فکری،  تفکرات  مشابه افرادی دارند که پول بیت المال را حیف و میل کرده اند و باید طبق قانون با اینها برخورد شود.

آقاجری خاطرنشان کرد: متاسفانه آنهایی که دارند این شکلی توجیه می کنند احترامی به قانون ،منافع مردم و آبروی جمهوری اسلامی در نظر نگرفته اند .

نماینده سابق مجلس در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی نظامی است که مبتنی بر عدالت، پاکی و صداقت است این هایی که چنین کارهایی انجام می‌دهند با این مکتب بیگانه هستند لذا باید با اینها برخورد قانونی شود.

ارسال نظرات