خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسین خادم پر» همدان تأکید کرد

تبدیل پایگاه‌های مقاومت به مرکز علم‌آموزی و کسب مهارت

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسین خادم پر» همدان با اشاره به وجود بسیجیان نخبه و اساتید دانشگاه در حوزه استحفاضی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر گفت: پایگاه‌های مقاومت تابعه باید به مرکز علم‌آموزی و کسب مهارت تبدیل شوند.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۸۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

مهدی سیفیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: امروز تکنولوژی با سرعت در حال پیشرفت بوده و سرعت تولید علم بسیار زیاد است و باید همه کشور در حد توان در این راستا کمک کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه تحت پوشش حوزه مقاومت سردار شهید «حسین خادم پر» همدان این امکان به وجود آمده که تعداد زیادی از بسیجیان نخبه و اساتید دانشگاهی در این حوزه فعال باشند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسین خادم پر» همدان بیان داشت: این خود برای ما یک فرصت و سرمایه و استعداد انسانی است و این حوزه تمام سعی خود را برای استفاده حداکثری از این فرصت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در راستای مهارت‌آموزی به بسیجیان حوزه و کمک به کسب علم، با حضور اساتید دانشگاهی و نخبگان بسیجی در حلقات صالحین پایگاه‌های تابعه، این امکان به وجود آمده تا بسیجیان بتوانند از علم و تجربیات این اساتید نهایت استفاده را داشته باشند.

سیفیان با تأکید بر اینکه امروز باید همه مسولین و آحاد مردم در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند، افزود: برای رسیدن به اهداف والای اقتصاد مقاومتی و محقق شدن اقتصادی همراه با رفاه و اشتغال برای مردم در مرحله نخست باید با فرهنگ‌سازی به سمت تولید علم گام برداشت و با اقدامی جهاد گونه علم تولید شده را به مرحله عمل رساند.

وی با اشاره به وجود بسیجیان نخبه و اساتید دانشگاه در حوزه استحفاضی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر گفت: پایگاه‌های مقاومت تابعه باید به مرکز علم‌آموزی و کسب مهارت تبدیل شوند.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید «حسین خادم‌پر» همدان در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این طرح‌ها در سطح پایگاه‌های مقاومت بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای پیشرفت و رشد و شکوفایی کشور برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات