جلسه پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در برازجان برگزار شد

جلسه پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در سالن جلسات فرمانداری دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۵۸۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، در این جلسه که با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و مسئولین ادارات و نهادهای دشتستان برگزار شد معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به این که باید ظرفیّت­ های خودمان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم، گفت: تلاش در جهت مردمی کردن اقتصاد و حمایت از تولیدات داخلی از راه­کارهای اقتصاد مقاومتی است تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در لایه­ های مختلف جامعه ترویج کنیم.

سرهنگ دوّم پاسدار سهراب انبارکی با بیان این که الگوی مصرف در جامعه باید نهادینه شود، اضافه کرد: لازم است ما به این باور برسیم که راه پیشرفت کشور، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی است و راه حلّ مشکلات ما رابطه با آمریکا و ابر قدرت­ های بزرگ نیست.

فرماندار دشتستان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از مکانیزم­ های تأثیرگذار در تولید ناخالص ملّی و اشتغال­ زایی، استفاده از ظرفیّت و توان بسیج سازندگی است که تاکنون در جهت پیشرفت کشور اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

ارسلان زارع یکی از اقدامات مهم دولت در جهت رفع نگرانی باغداران در دشتستان را خرید تضمینی خرما عنوان و تصریح کرد: برای این که اشتغال پایدار بماند باید بهره­ وری را در کشاورزان تقویّت کنیم که برای انجام این کار ایجاد امیدواری، راندمان بالا و کاهش شدید محصولات آبی در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات