تجلیل از قهرمانان تکواندو بسیج در اردل

جوایز و مدال ها ی کسب شده توسط قهرمانان تکواندو در مسابقات" یادواره سرداران شهید استان چهارمحال و بختیاری " توسط فرمانده سپاه ناحیه اردل به آنها اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۲۴۱۲۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم، سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در حضور100نفر از تکواندو کاران و ورزشکاران این رشته بیان داشت: ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند اوقات فراغت جوانا ن ونوجوانا ن را پر کند، کسالت و تنبلی را از انسان زدوده و به وی نشاط و شادابی بخشیده، او را برای کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده نموده و اخلاقش را بهبود بخشد.

جمشیدی عنوان کرد: ورزش ، روحیه شجاعت، از خود گذشتگی ، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده، اراده وی را قوی می سازد. ورزش توان رزمی را افزایش می دهد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بیان داشت: پروردگارت بر تو حقی دارد، و بدنت بر تو حقی دارد، و خانواده ات نیز بر تو حقی دارند؛ که در این حدیث پیامبر بزرگ اسلام تا بدان پایه برای جسم و بدن ارزش قائل است که حق بدن را در ردیف حق پروردگار و در کنار حق خانواده ذکر می فرمایند.

ارسال نظرات