شهرام عبدلی درگفتگو با «بسیج»:

مهاجرت بازیگران نتیجه بی تفاوتی مسئولان فرهنگی است

این بازیگر سینما و تلویزوین گفت: یکی از دلایل مهاجرا بازیگران به خارج را می توان در پشت گوش انداختن مشکلات و گلایه های بازیگران توسط مسئولان فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۷۲۳۸۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
شهرام عبدلی بازیگر سریال «خط قرمز» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بی توجهی مسئولان فرهنگی کشور به معضل بیکاری بازیگران گفت: در طول سال های اخیر، بازیگران سینما و تلویزیون مصاحبه های مختلفی را در خبرگزاریها در خصوص معضل بیکاری و خانه نشینی خود انجام داده اند اما هیچ واکنشی از سوی مسئولان فرهنگی دیده نشده است.

وی ادامه داد: مسئولان فرهنگی کشور دقیقا در جریان معضل بیکاری بازیگران سینما هستند اما به آن توجهی نمی کنند.

عبدلی افزود:بنده به عنوان یک بازیگر سینما هرگز موافق فرار بازیگران به خارج از کشور و بازی در شبکه های برون مرزی مثل "جم تی وی" نیستم اما یکی از دلایل این کار را می توان در پشت گوش انداختن مشکلات و گلایه های بازیگران توسط مسئولان فرهنگی دانست.

وی تصریح کرد: در دوران ریاست آقای سرافراز بر صداوسیما، علنا کرکره تولید فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی پایین کشیده شد و معضل بیکاری بازیگران قوت گرفت و امیدوارم هر چه سریعتر به این مشکل رسیدگی شود. 

این بازیگران سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: در گذشته شاهد ساخت سریال های دیدنی در تلویزیون بودیم که مردم با جان و دل، پای تلویزیون به تماشای آن می نشستند و سریال «خط قرمز»یکی از سریال های پرطرفدار دهه قبل بود که بالاترین رضایت مخاطبان را به دنبال داشت اما متاسفانه ساخت این نوع سریال ها کم رنگ شده است. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار