اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت در استان برگزار می شود

مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ‌از برگزاری جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت در این استان خبر داد
کد خبر: ۸۷۲۳۶۸۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چارمحال و بختیاری؛ عباس بحرینی افزود: این جشنواره در بخش های: سرمقاله و یادداشت، مقاله ، عکس، تیتر، خبر، ‌مصاحبه،‌ گزارش خبری و بخش ویژه تولیدات تحلیلی مندرج در مطبوعات محلی با موضوع سلامت، تحول نظام سلامت، ‌نقش اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل در بهداشت و درمان در استان و راهکارهای ارتقاء‌آن همزمان با هفته دولت برگزار می گردد.
وی گفت: این جشنواره به همت مرکز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بیمه سلامت و شورای مرکزی روابط عمومی ها، ‌دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،‌هفته نامه عصر قلم،‌اصحاب رسانه،‌خبرنگاران و خبرگزاری ها و مطبوعات استان برگزار می گردد.
مدیر مرکز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، موضوعات این جشنواره را شامل:
 الف) بخش تخصصی با موضوع "سلامت" 
- تحول نظام سلامت، خدمات دولت در بخش سلامت، سلامت معنوی ، سلامت روانی
ب) بخش تخصصی با موضوع "بیمه سلامت، توسعه عدالت" 
ج) بخش تخصصی با موضوع "نقش و کارکرد رسانه در مبارزه با مواد مخدر و جلب حمایت اجتماعی"
" نقش رسانه در افزایش مشارکت مردمی در خصوص مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی کاهش اعتیاد" عنوان کرد.
وی،در خصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره گفت: آثار ارسالی بایستی از تاریخ 1/1/94 تا 7/5/95 در مطبوعات محلی استانی و خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری ، دارای سرپرستی در استان منتشر گردیده باشد.
وی اظهار داشت: ویژه نامه های استانی مجاز به شرکت در جشنواره می باشند و سایت های خبری دارای مجوز استان نیز با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجاز به شرکت در جشنواره خواهند بود.
به گفته وی،‌ آثار و مطالب با تایید مدیر مسئول و رسانه مربوطه پذیرفته می گردند و ارسال مطبوعاتی که آثار شرکت کنندگان در آنها به چاپ رسیده است الزامی است. 
بحرینی افزود: هر فرد در تمامی بخش های تخصصی می تواند در جشنواره شرکت نماید.
مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه تصریح کرد: داوری آثار واصله به دبیرخانه جشنواره توسط اداره فرهنگ و ارشاد و اساتید مربوطه،‌ مورد ارزیابی و نتایج اعلام خواهد گردید.
وی، در پایان یادآور شد، ‌متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نسبت به دریافت فرم شرکت در جشنواره اقدام و آثار خود را حداکثر تا تاریخ 95/5/18 به آدرس شهرکرد- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واحد مطبوعات ارسال نمایند.
بحرینی گفت: زمان و مکان برگزاری جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات