جهانبخش سلطانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تولید فیلم های بی ارزش و ضد خانواده با بازیگران خاص

این بازیگر سینما و تلویزیزون گفت: متاسفانه سینمای امروزی به سمت تولید فیلم های بی ارزش و ضدخانواده حرکت می کند و همین امر باعث شده است که سینماگران به سراغ بازیگرانی بروند که مطمئند هر نقشی را قبول می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۳۶۷۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
جهانبخش سلطانی بازیگر سریال «سر نخ» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بیکاری عده ای از بازیگران به دلیل نوع نگاه غلط به آنهاست، گفت: متاسفانه برخی از اهالی سینما از بازیگران ارزشی فراری اند و برای تولیدات خودشان به سمت این بازیگران نمی آیند چرا که معتقدند بازیگران ارزشی، راضی به ایفای نقش در هر فیلمی نیستند و ایفای نقش بنده در چند فیلم با موضوعات مقاومت باعث شده است که چنین تفکری هم در مورد من داشته باشند.
 
وی افزود: این روزها در اصفهان، مشغول نقش آفرینی در تئاتر هستم و پیشنهادی برای بازی در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ندارم.
 
سلطانی ابراز داشت:متاسفانه سینمای امروزی به سمت تولید فیلم های بی ارزش و محتوا و ضدخانواده حرکت می کند و همین امر باعث شده است که سینماگران به سراغ بازیگرانی بروند که مطمئند هر نقشی به آنها می سپارند، قبول می کنند.
 
این بازیگران سینما و تلویزیون تاکید کرد: در جشنواره فیلم فجر سال گذشته، به همراه یکی از دوستانم برای دیدن فیلم به سالن نمایش رفتیم اما آنقدر فیلم در حال پخش ضد خانواده و فرهنگ اصیل ایرانی بود که هر دو از خجالتمان، سالن نمایش را ترک کردیم.
 
سلطانی تاکید کرد:نیاز است که مسئولان فرهنگی کشور چشمان خود را بر روی واقعیت باز کنند و این اتفاقات را ببینند و با آن برخورد کنند، نه اینکه با سکوتشان کاری کنند که این روند ادامه پیدا کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار