مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با «بسیج»:

بخشی از بودجه پژوهشی به ادبیات دفاع مقدس اختصاص یابد

استاد دانشگاه گفت: مسئولان باید در این حوزه حمایت خود را نشان دهند و به دانشگاه ها و گروه های ادبایت در دانشکده ها برنامه دهند و با در اختیار قرار دادن بودجه درصدی از بودجه های پژوهشی را به این کار اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۸۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در بحث دفاع مقدس آنقدر غنای کار داریم که هرچقدر کار کنیم باز هم کم و سوژه فراوان است.

وی افزود: از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس همه افتخارات است که در شعر و ادبیات می شود به زیبایی آنها را انعکاس داد، لازم است که متخصصان و اساتید حوزه ادبیات روشن سازی در این زمینه داشته باشند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان با بیان اینکه حماسه آفرینی ها و رشادت های رزمندگان باید در حوزه ادبیات و شعر و پایان نامه های دانشجویی گنجانده شود گفت: در مدارس و آموزش و پرورش و در کتابهای درسی می توان مفاهیم عمیق دفاع مقدس را در قالب شعر برای داشن آموزان در نظر گرفت، وزارت ارشاد و آموزش و پروررش و آموزش عالی و ارشاد باید در این حوزه حمایت خود را نشان دهند و به دانشگاه ها و گروه های ادبایت در دانشکده ها برنامه دهند و با در اختیار قرار دادن بودجه درصدی از بودجه های پژوهشی را به این کار اختصاص دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار