رییس تبلیغات اسلامی اردل:

مقام شفاعت نشان از تقوای بانوی کرامت است

جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بزرگداشت روز دختر به همت بسیجیان حوزه بسیج خواهران میانکوه شهرستان اردل در روستای دهکهنه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۷۲
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام بهرامی رییس سازمان تبلیغات شهرستان اردل در این مراسم جشن با تبریک دهه کرامت، به روایتی از امام رضا (علیه السلام)اشاره کرد و گفت: کسی که حضرت فاطمه معصومه (علیه السلام ) در شهر قم را زیارت کند پاداش او بهشت است.

وی افزود: فضائل و مراتب کمال وجلال ظاهری و باطنی و صوری و معنوی حضرت معصومه سلام الله علیها از حد و وهم و خیال افراد خارج است. آن حضرت از خانواده رسالت و طهارت است که بعد از حضرت فاطمه زهرا و زینب کبری سلام الله علیهم، زنی به این جمال وکمال و علو و مکان و رفعت شأن پا در عرصه وجود نگذاشته است.

بهرامی گفت: زیارت نامه ای که از امام معصوم انشاء شده است؛ جمله جمله آن باید مورد توجه قراربگیرد. مقام شفاعت و جایگاه والا و بزرگی که آن حضرت نزد خدا دارد، نشان از تقوای این بانوی کرامت است. نزد خدا بودن دارای اهمیت و فضیلت بزرگی است که نشان دهنده مقام معنوی و عرفانی آن حضرت است که به مقام شفاعت رسید.

بهرامی گفت: از آن جهت به حضرت معصومه بانوی کرامت می گویند که مقام شفاعت او تمام شیعیان را در برمی گیرد و خیر و کرامت ایشان همه را در بر می گیرد.

ارسال نظرات