امام جمعه موقت ملکشاهی گفت: یکی از راه های اشتغال زایی در هر منطقه استفاده از توان و استعداد منابع و نیروی کار آن منطقه است که باعث گردش منابع مالی و رونق اقتصادی منطقه می شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۸۲۱
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج, به نقل از ملکشاهی خبر، "حجت الاسلام نبی سبحانی" امام جمعه موقت ملکشاهی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: امروز یکی از مهمترین دغدغه های جامعه موضوع بیکاری و اشتغال جوانان است که بایستی مسئولان امر در این ارتباط اهتمام لازم داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت توجه و استفاده از استعدادها و قابلیت های توان داخلی افزود: می توان از این الگو برای مجموعه های محدودتر استان ها و شهرستان ها استفاده کرد.

حجت الاسلام سبحانی یادآور شد: بکارگیری توان و نیروی داخلی هر منطقه ضمن ایجاد فرصت های شغلی باعث گردش منابع ملی و در نتیجه رونق اقتصادی می شود.

امام جمعه موقت ملکشاهی همچنین با اشاره به فرار رسیدن روز جهانی جوانان تاکید کرد: توجه به اشتغال و ازدواج نسل جوان از ضرورت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است.

حجت الاسلام سبحانی با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، این روز را فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات شبانه روزی این قشر دانست و از خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تقدیر کرد.

ارسال نظرات