فرمانده سپاه تنگستان:

کریمه اهل بیت الگوی تمام نمای حجاب و عفاف برای زنان جامعه اسلامی است

فرمانده سپاه تنگستان گفت: در جامعه امروز اسلامی متاسفانه شاهد بد حجابی ها و آسیب های سو و مخرب آن هستیم که می توان با تکیه بر الگوی نابی چون حضرت معصومه سلام الله علیها در گسترش حجاب و عفاف گام برداریم.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۰۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی شب گذشته در جشن میلاد کریمه اهل بیت (س) و در جمع خواهران بسیجی حوزه مقاومت حضرت معصومه که در حسینیه ارشاد روستای بنه گز برگزار می شد گفت: دشمنان اسلام در شرايط فعلي حمله ي گسترده اي را ‏عليه شخصيت و مقام والاي زن ترتيب داده اند.


وي با اشاره به اسوه هاي بي نظيري از زنان در تاريخ اسلام اظهار داشت: در تاريخ اسلام بانواني وجود دارند كه حماسه هاي فراوان و ماندگاري را براي كل تاريخ بشريت خلق كردند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان با اشاره به مجاهدت حضرت زينب كبري(ع) بعنوان يكي از اين بانوان حماسه ساز تصريح كرد:‏ آن بانوي گرامي ‏با ايثارگري خود در حادثه كربلا، الگوي روشني را براي بانوان پس از خود بر جاي گذاشت.

وی در ادامه حضرت معصومه(س) را از جمله ديگر بانوان حماسه آفرين تاريخ اسلام برشمرد و افزود:‏ اين بانوي كرامت در عين سن كم حركتي را آغاز كرد كه تداومبخش و احياگر قيام امام حسين(ع) و واقعه عاشورا بود.

ملاکی با اشاره به مهاجرت حضرت معصومه (س) به شهر قم خاطر نشان كرد:‏ آن حضرت با اقامت كوتاه مدت خود در اين شهر از ميهمان به ميزبان تبديل شد و دوره جديدي را براي اسلام و مكتب تشيع از اين شهر آغاز كرد.

وي با تاكيد بر اينكه اسلام و همه ارزش هاي آن امروز مديون حركت اين بانوي بزرگوار است، افزود:‏ بدون شك اگر چنين مهاجرتي از سوي حضرت معصومه(س) صورت نمي گرفت امروز خبري از قرآن و عترت، حوزه علميه، علما و مراجع وهمچنين قيام و نهضت اسلامي كه از اين شهر آغاز شد، نبود.‏

ملاکی همچنين با اشاره به بركات نامگذاري ميلاد حضرت معصومه(س) تا ميلاد امام رضا(ع) بعنواندهه ‏كرامت خاطرنشان كرد: با توجه به روز ششم ذيقعده و ميلاد حضرت شاه چراغ(ع) اين ايام فرصت مناسبي براي معرفي هرچه بيشتر فضايل و مناقب و ‏ويژگي هاي منحصر به فرد خاندان عصمت و طهارت به جامعه و خنثي كردن توطئه هاي دشمن عليه مكتب راستين تشيع است.

ارسال نظرات