نجات علی مرادی در گفتگو با «بسیج»:

نباید بازیگران به جای ترویج فرهنگ اسلامی، مبلغ فرهنگ غربی باشند

این بازیگر سینما گفت: بازیگران طوری رفتار کنند که باعث ترویج فرهنگ غلطی در جامعه نشود و به عنوان چهره ای فرهنگی در مسیر ترویج فرهنگ ناب اسلامی قدم بردارند،نه اینکه مبلغ فرهنگ غربی برای جامعه باشند.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
نجات علی مرادی بازیگر فیلم سینمایی توفان شن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با انتقاد از پوشش برخی بازیگران و هنرمندان گفت: ما در کشور اسلامی زندگی می کنیم و نیاز است که طبق احکام اسلامی رفتار کنیم چرا که بخشی عظیمی از مردم ایران ما را در سریال های تلویزیونی مشاهده نموده اند و ما را می شناسند و هر حرکت ما می تواند الگویی برای نسل امروزی باشد.
 
وی ادامه داد: هر بازیگر معروف ایرانی می تواند الگوی موفقیت برای طرفداران به حساب می آید و قاعدتا رفتار او نیز در آنها تاثیر گذاشته و شاید رفتارهای ناپسندشان نیز به جهت اینکه بین آن فرد دارای مقبولیت قابل توجهی است، توجیه شده و حتی در موازات با مذهب نیز قرار گیرد.
 
علی مرادی با بیان اینکه یک اصلی در اسلام وجود دارد و آن پایبندی به احکام الهی است، افزود: یکی از این احکام الهی، حدود و نوع پوشش زنان در برابر نامحرم است و اسلام یعنی دین خاتم النبیین (ص) و این خاتمیت یعنی اکمال دین؛ بنابراین خداوند متعال حدود حجاب را برای امت مسلمان تعیین کرده است.
 
وی اضافه کرد: اینکه همانند برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی، برای خود تجویزی از نوع پوشش و محدوده حجاب تعیین کنیم این یعنی اسلام گریزی و یک دین ساختگی!
 
بازیگر سریال ترش و شیرین در پایان تاکید کرد: بازیگران، الگوی نسل امروزی هستند و نیاز است که شان خود را حفظ کنند و طوری رفتار کنند که باعث ترویج فرهنگ غلطی در جامعه نشود و به عنوان چهره ای فرهنگی در مسیر ترویج فرهنگ ناب اسلامی قدم بردارند نه اینکه مبلغ فرهنگ غربی برای جامعه باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار