حسین شهبازی زاده در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

چرا دولتمردان حاضر به مناظره با منتقدان نیستند؟

دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: اگر بخواهیم به همین چارچوبی که آقای روحانی از تعریف انقلابی بیان کرده پایبند باشیم؛ عملکرد خود آقای روحانی با همین تعریف در تضاد است.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۷۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
حسین شهبازی زاده  دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه معنی انقلابی بودن، یعنی داشتن ملتی آزاد همراه با آزادی اندیشه، بیان و نقد و انتقاد، با بیان اینکه خیلی از اجزای انقلابی‎گری در این تعریف محذوف است تصریح کرد: اگر بخواهیم به همین چارچوبی که آقای روحانی از تعریف انقلابی نیز بیان کرده، پایبند باشیم و فرض را بر این بگذاریم که تعریف دیگری از انقلابی بودن وجود ندارد، عملکرد خود آقای روحانی با همین تعریف در تضاد است.

شهبازی زاده در توضیح این مطلب بیان کرد: باید به خود آقای روحانی گفت طی این سال‎های اخیر که کشور درگیر فضای برجام بود، شما نمی‎توانستید نقد چند دانشجو و علامت تعجب در پایان یک جمله تشکل دانشجویی را تحمل کنید و با این وجود، تعریف خودتان را نیز نمی‎توانید بپذیرید.

وی با اشاره به بیانات اخیر امام خامنه ای در دیدار با اقشار مختلف مردم گفت: شخص رهبری معظم انقلاب نیز جزو منتقدین برجام است و جالب است برخی آقایان دولتی مثل سیف، صالحی و حتی خود وزیر امور خارجه به تصریح مقام معظم رهبری منتقد برجام و بدعهدی آمریکا هستند.

دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی با بیان اینکه حضرت امیر المومنین (علیه اسلام) در نامه خود به مالک می‌‎فرمایند نزدیکان خود را از کسانی قرار ده که در گفتن حرف حق به تو صریح‎ ترین افراد باشند اظهار داشت: قاعدتا منظور از صریح ترین افراد، منتقدین است اما این دولت با منتقدین خود با ادبیات "برو به جهنم" و " بی‎شناسنامه" و... برخورد می‎کند، لذا اصلی‎ترین مخالف این چارچوب تعریف انقلابی بودن، شخص آقای روحانی است.

شهبازی زاده با اشاره به شرایط منتقدین در کشور و بازی دولت با بودجه صداوسیما به منظور جلوگیری از نقد دولت بیان کرد: حتی یکی از مقامات دولت حاضر نیست با حضور منتقد در رسانه ملی حضور یابد و می‎خواهند یک سویه سخنرانی کنند! این درحالی است که مسئولین بیش از اینکه زبان باشند باید گوش باشند.

وی در خاتمه با بیان اینکه طبق گفته معصومین بهترین حرف آن است که عمل فرد گواه او باشد، یعنی قبل ازاینکه حرف زده باشد به آن عمل کرده باشد عنوان کرد: اما خود آقای روحانی بارها این تعریف را نقض کرده است و خواهشمندیم همان نظراتی که بیان می‎کند در همان چارچوب به آن عمل کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار