قاسم صادقی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش موثر اردوهای جهادی در خدمت رسانی به محرومین

مسئول زیارتگاه دشت ذوالفقاریه آبادان گفت:خدمت به محرومین و مستضعفین مهم ترین هدف های اردوهای جهادی است
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
قاسم صادقی مسئول زیارتگاه دشت ذوالفقاریه آبادان و یکی از رزمندگان لشکر27محمدرسول الله(ص) در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه فرهنگ اردوهای جهادی باید در کشور نهادینه شود،گفت:برطرف کردن تمام محرومیت های یک جامعه به این سرعت امکان پذیر نیست و در مکان یابی اردوهای جهادی در سایر موارد باید برنامه ریزی برای تعیین نقطه جغرافیایی اردو با مسئولان استانی باشد چرا که این مسئولین مرتبط استانی هستند که به محرومیت ها بر اساس نقاط جغرافیایی اشراف دارند. 

همرزم شهید دستواره با اشاره به ضرورت انعکاس خبری اردوهای جهادی گفت: این اتفاق بی نظیر یک کار فرهنگی است که باید روحیه ناشی از آن با استفاده از ظرفیت های رسانه به جامعه تزریق شود تا ما شاهد توسعه روحیه جهاد و تعاون باشیم.

صادقی در ادامه ابراز داشت:خدمت به محرومین و مستضعفین مهم ترین هدف های اردوهای جهادی است و امروزه با توجه به شرایط اقتصادی کشور بچه های جهادی وظیفه خود می دانند که بتوانند در این عرصه ها اثرگذاری در کشور داشته باشند.

وی در پایان، هدف از برگزاری اردوهای جهادی را براساس تدابیر مقام معظم رهبری ترویج و اشاعه فرهنگ خدمت‌رسانی در جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان عنوان کرد و افزود: جوانان باید قدر این فرصت را دانسته و از این مهم در راستای خودسازی استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار