مسوول سازمان بسیج عشایری در گفتگو با «بسیج»:

فیش نجومی‌ها خائن به انقلاب و مردم هستند

مسوول سازمان بسیج عشایری کشور گفت: مدیران با فیش های نجومی دزدانی هستند که باید حکم الهی اجرایی شود و دستان شان را قطع کنند و درس عبرتی برای سایرین باشد تا به بیت المال دست درازی نکنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۳۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

علی پاشامحمدی مسوول سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره با ماجرای فیش های نجومی اظهار داشت: در زمینه فیش‎های نجومی، مسوولین به حد کافی حرف زدند، حال باید اقدامات لازم را انجام داد، مسوولان سه قوه فرامین امام خامنه ای را مبنا قرار داده و بطور قاطع با مسببین این اتفاق برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی نباید طعمه باشد افزود: مسوولیت، طعمه بهره وری شخصی و حزبی نیست بلکه امانت است و  امانتداری یکی از وظایف سخت محسوب می‎شود.

پاشامحمدی تأکید کرد: افرادی که فیش های نجومی گرفته اند در حق مردم و نظام خیانت کرده و باید برخورد قانونی برای این خائنان در نظر گرفته شود؛ به نوعی می توان گفت که این برداشت‌ها از بیت المال اختلاس است.

مسوول سازمان بسیج عشایری با بیان اینکه تنها عزل افراد خاطی کافی نمی باشد، تصریح کرد: مدیران با فیش های نجومی دزدانی هستند که باید حکم الهی اجرایی شود و دستان شان را قطع کنند و درس عبرتی برای سایرین باشد تا به بیت المال دست درازی نکنند.

ارسال نظرات