نماینده بیرجند در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد

لزوم پاسخ قاطع رئیس جمهور به اظهارات رئیس سازمان سیا

نماینده مردم بیرجند گفت: رئیس جمهور بایستی یک پیام محکمی به این نوع اظهارات امریکایی دهد که آنها نسبت به هر گونه روزنه نفوذ در جمهوری اسلامی مایوس شوند.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۰۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
حجت الاسلام محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات مداخله جویانه ی رییس سازمان سیا و حمایت همزمان او از برجام و روحانی که گفته بود «تصور می‌کنم توافق هسته‌ای کار درستی بود که انجام شد و این کار رئیس‌جمهور روحانی را هم که از دید ما بین عناصر فعال در ایران فردی بسیار میانه‌روتر به شمار می‌آید، تقویت کرد» گفت: لازم است شخص رئیس جمهور برای ناامیدی دشمنان قسم خورده ایران واکنش مناسبی از خود نشان دهد.

عبادی در ادامه عنوان کرد: همچنان رئیس جمهور بایستی پیام محکمی به این نوع اظهارات امریکایی دهد که آنها نسبت به هرگونه روزنه نفوذ در جمهوری اسلامی مایوس شوند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: تقسیم بندی آنها در خصوص میانه رو و تندرو ادبیات امروز آنهاست؛ فردا اگر یک موضعی برخلاف مصالح آنها توسط جریان میانه رو از نظر آنها گرفته شود بلافاصله آن جریان را تندرو می‎نامند. انتظار داریم که دولت به این ادبیات امریکایی‎ها دلخوش نکند و یک جواب قاطع و مایوس کننده به مقامات امریکایی دهد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس در خاتمه با اشاره به عدم تعهدات طرف مقابل در اجرای برجام یادآور شد: انتظار این است که شخص رئیس جمهور، دولت و وزارت خارجه در این خصوص ورود کنند و فریاد بزنند که امریکایی‎ها به تعهدات خود عمل نمی‎کنند تا امریکا تحت فشار دیپلماسی بین المللی قرار بگیرد، اما برخی از مقامات دولت این مسئله را اظهار نمی‎کنند و این سکوت مسئولین خلاف منافع ملی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار