مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سیستان وبلوچستان:

همایش جایگاه اهل بیت(ع) در منابع اهل سنت در زاهدان برگزار می‌شود

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: همایش استانی جایگاه اهل بیت(ع) در منابع اهل سنت فردا (سه‌شنبه) در کانون شهید عالی زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۷۲۰۸۹۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
حجت الاسلام مجتبی بامری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان سیستان وبلوچستان افزود: همایش استانی جایگاه اهل بیت در منابع اهل سنت فردا‌(سه‌شنبه) در کانون شهید عالی زاهدان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان گفت: دانشمندان و علمای اهل سنت در منابع و کتب خود احادیث فراوانی در مدح و ستایش اهل بیت(ع)  نگاشته‌اند.
وی افزود: نامگذاری اعضای خانواده به‌نام‌های معصومین(ع) نمونه‌ای بارز و آشکار از محبت اهل سنت به ائمه اطهار(ع) است که در سالیان متمادی ادامه داشته است.
بامری تصریح کرد: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا با ایجاد شکاف بین مذاهب مختلف جامعه اسلامی را دچار چالش کنند اما خوشبختانه مردم بیدار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان این ترفندها را به خوبی می‎شناسند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان گفت: این همایش که نمادی از وحدت شیعه و سنی در استان است که با حضور اندیشمندان، علما، سران طوایف و ریش‌سفیدان شیعه و سنی برگزار می‌شود
ارسال نظرات