بهانه تراشی برای حمله به ایران

حمله به "شهادت" به بهانه اقدام تروریستی در فرانسه

قتل کشیش ۸۵ ساله در فرانسه، بهانه ای می شود برای گزارشگر دویچه وله در برلین که تفسیری از این خبر را برای زدن انقلاب اسلامی تدارک ببیند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۶۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

خبرگزاری بسیج- اخبار ویژه

قتل کشیش ۸۵ ساله در فرانسه، بهانه ای می شود برای گزارشگر دویچه وله در برلین که تفسیری از این خبر را برای زدن انقلاب اسلامی تدارک ببیند.

تفسیر کریستف اشتراک به گونه ای است که در آن سعی شده با تحریک و حس نفرت انگیزی کاتولیک‌های سراسر جهان، درخصوص این موضوع و ارتباط دادن آن با اسلام مقاصد اسلام ستیزانه و اسلام هراسانه ای را به مخاطب القا نماید.

قسمتی از این تفسیر در ذیل آورده شده:

"ژاک آمل که بزودی ۸۶ ساله می‌شد از ۵۸ سال پیش تا کنون در سن‌اتین دو روواری کشیش بود. او حتی ده سال پس از بازنشستگی، در محراب عشای ربانی می‌ایستاد و جامعه‌ی مسیحی منطقه او را مردی با احساس، بی‌پیرایه و مهربان توصیف می‌کردند و به او احترام می‌گذاشتند. او مانند همه‌ی کشیش‌های فرانسوی در ایالات، آدمی فقیر و متواضع بود.هر دو مرید ترور که به کلیسا هجوم آوردند، از او خواستند که زانو بزند. سپس هنگامی که این مرد پیر خواست از خود دفاع کند، گلوی او را در کلیسا در برابر محراب بریدند. مفهوم "شهادت" توسط اسلامگرایان، به لجن کشیده می‌شود، هنگامی که قتل می‌کنند و خود را "شهید" می‌نامند، در صورتی که جز جنایتکاران انسان‌ستیز چیز دیگری نیستند."

کارشناسان دویچه وله همواره گوی حمله به ایران را حتی از بی بی سی هم ربوده اند و هر اقدامی را دستاویزی برای حمله به انقلاب اسلامی قرار می دهند.

اما با وجود آگاهی عوام از جمله همین مفسر رسانه آلمانی در این خصوص که جنایات تروریست ها طوری طراحی و اموزش داده شده که بنام اسلام نوشته شود و تنها دو موضوع را ترویج نماید.این دو موضوع اسلام ستیزی و اسلام هراسی بوده که همواره بصورت روزانه در دستور کار رسانه های فارسی زبان بیگانه قرار دارد.


ارسال نظرات