مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

گوراب زرمیخ میزبان 2 شهید گمنام دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شهدا مایه برکت برای هر شهرستانی هستند، گفت: تشییع شهدای گمنام در سالروز امام صادق(ع) در گوراب زرمیخ صومعه سرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، رسول جلایی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان صبح امروز(6مرداد) در جلسه برنامه‌ریزی تدفین دو شهید گمنام در شهر گوراب زرمیخ اظهار کرد: صومعه‌سرا سابقه خوبی در تشییع و تدفین شهدای گمنام داشته که از شهرستان‌های برجسته استان در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه از اواخر ماه مبارک رمضان بحث خاکسپاری شهدا در گوراب‌زرمیخ را به صورت جدی پیگیری کردیم، افزود: همکاری و پای کارآمدن مسئولان در تدفین شهدا حائز اهمیت است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گوراب زرمیخ یکی از اماکن تجلی حضور میرزا کوچک خان جنگلی است، گفت: در یادمان سازی و محوطه سازی محل تدفین شهدا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

جلایی با بیان اینکه روز تشییع یک روز آماده از هر نظر است و نباید نگرانی در مورد حضور مردم داشت، تصریح کرد: روز شنبه که مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(علیه‌السلام) است مردم حضور پررنگی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مسئولیت تشییع و تدفین شهدا بر عهده مسئولان سپاه صومعه‌سرا است، خاطرنشان کرد: دو شهید گمنام جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء تحویل این شهرستان داده نمی‌شود تا مراسم وداع برگزار گردد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا ساعت 10 صبح روز شنبه(9مرداد) از بقعه آقا سیدابراهیم برگزار می‌شود، اظهار کرد: شهر گوراب زرمیخ با سابقه بسیار خوب قطعا این مراسم را با عظمت برگزار خواهد کرد.

جلایی با بیان اینکه شهدای گمنام در عملیات خیبر و والفجر 8 به شهادت رسیده‌اند، افزود: شهدا مایه برکت برای هر شهرستانی هستند و همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق(علیه‌السلام) گیلان میزبان تشییع شهدای گمنام است.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام طرفدار زیادی دارد، گفت: اولویت اصلی تدفین شهدا با شهرها، بخش‌ها و برخی از مراکز دانشگاهی معتبر است.


ارسال نظرات