رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

پرسنل قراردادی علوم پزشکی گیلان تبدیل وضعیت می شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به پیمانی و رسمی از مهمترین برنامه‌های آتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان است.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۳۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش بسیج از گیلان، دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک در نشست شورای راهبردی سلامت،که با حضور معاونین و برخی از مدیران دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، گفت: تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی به پیمانی و رسمی از مهمترین برنامه‌های آتی دانشگاه است.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان دانشگاه در عرصه‌های بهداشتی،درمانی،پژوهشی و آموزشی،فرهنگی و اجتماعی، گفت: یکی از برنامه‌های دانشگاه در مدیریت منابع انسانی، سازماندهی بهینه نیروهای انسانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد:در این راستا دانشگاه تمام تلاش خود را جهت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به کاربسته و امیدواریم با همکاری و مساعدت وزارت متبوع و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، این امر در آینده نزدیک محقق شود.

دکتر یوسف‌زاده چابک خاطرنشان کرد:هرچند که در وضعیت فعلی از نظر ثبات شغلی و تعهدات، بین نیروهای قراردادی، پیمانی و رسمی تفاوتی وجود ندارد، با این وجود دانشگاه علوم پزشکی گیلان خود را متعهد می‌داند که جهت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که در حال حاضر منابع آن از درآمد اختصاصی دانشگاه تامین می‌شود، به وضعیت پیمانی و رسمی که منابع آن از اعتبارات عمومی و جاری تامین خواهد شد، تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نماید.

ارسال نظرات