نماینده تهران در گفت‌وگو با «بسیج»:

دستگاه دیپلماسی پیگیر مسایل جهان اسلام باشد

علیجانی گفت: باید با حساسیت بیشتری مسائل جهان اسلام پیگیری شود و نباید ما کوتاه بیاییم، همچنان که در موضوع کشمیر و نیجریه باید از مسلمانان دفاع کنیم و انتظار است که دستگاه دیپلماسی در این موارد به‌جدموضع بگیرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۳۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص چرایی عدم صحبت وزیر امورخارجه در خصوص شیخ زکزاکی در دیدار با مقامات نیجریه با بیان اینکه البته بنده در جزئیات سفر آقای ظریف نیستم تصریح کرد: ولی سیاست قطعی جمهوری اسلامی حمایت از مظلومان عالم و به خصوص مسلمانان است، حتی برای مظلومین غیر مسلمانان نیز موضع می‎گیریم و هرجا که مظلومی است جمهوری اسلامی طرفدار آن است.

علیجانی زمانی در ادامه این مطلب تاکید کرد: از دستگاه دیپلماسی نیز توقع داریم در سرتاسر جهان از مظلومان دفاع کند و انتظار داریم از شیخ زکزاکی نیز نام برده شود و پیگیری مسائل وی هم باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: دستگاه دیپلماسی باید از مسلمانان اعم از شیعیان و حتی اهل سنت زمانی که مظلوم واقع شوند دفاع کند و نسبت به مسائل آنها حساس باشد.

علیجانی زمانی در پایان خاطرنشان کرد: باید با حساسیت بیشتری مسائل جهان اسلام پیگیری شود و نباید کوتاه بیاییم، همچنان که در موضوع کشمیر و نیجریه  باید از مسلمانان دفاع کنیم و انتظار است که دستگاه دیپلماسی در این موارد به جد موضع بگیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار