کارگاه آموزش تایید محتوای بسیج در اردل

کارگاه آموزشی مباحث تأیید محتوای محصولات و برنامه های فرهنگی بسیج در نمازخانه سپاه ناحیه اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۲۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این کارگاه آموزشی که با حضور فرماندهان حوزه ها،‌مدیران عقیدتی -نظارت و فرهنگی بسیج در نمازخانه سپاه ناحیه برگزار شد، مسئول دفتر تأیید محتوای سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به تشریح اصول لازم الرعایه در زمینه نظارت تخصصی بر تهیه، تولید و توزیع محصولات و اجرای برنامه های فرهنگی پرداخت.

سرهنگ پاسدارمسعود مردانی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان داشت: در نگرش به عرصه فرهنگی کشور،‌ما باید به تربیت نیروی انسانی توجه کنیم. به هر حال کشور ما، ملت ما، انقلاب تاریخی ما، به بسیج نیازمند است و بسیج به کیفیت بخشیدن روز افزون به خود نیازمند است.

کارشناس ارشد تأیید محتوای استان نیز در این کارگاه آموزشی گفت:‌ مقام معظم رهبری می فرمایند: اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه ی مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق می یابد.

علیرضا شریفی عنوان کرد: نگرش به محتوا را بایستی در همه برنامه ها الزامی کنید و یکی از کارهای اجرایی شما نظارت کیفی برنامه های فرهنگی است.

در ادامه این کارگاه،‌پرسش و پاسخ پیرامون برنامه های اجرایی دفاتر تأیید محتوا و اصول لازم الرعایه در امور فرهنگی بسیج، برگزار شد.

ارسال نظرات