برگزاری یادواره شهدا با عنوان " اجتماع مدافعان وطن " در آذربایجان غربی

ناحیه مقاومت ثارالله استان آذربایجان غربی با همکاری جمعی از جوانان بسیجی یادواره شهداء با عنوان " اجتماع مدافعان وطن " را برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۴۶۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
به گزارش سرویس بسیج و محلات خبرگزاری بسیج، سردار محسن تیموری مسئول حفاظت اطلاعات ناحیه مقاومت ثارالله استان آذربایجان غربی در این یادواره  که به همت جمعی از جوانان و با حمایت حوزه شهری ثارالله در مسجد قمر بن هاشم برگزار شد ، گفت: مردم آذربایجان در برهه های حساس انقلاب اسلامی همیشه بخوبی از پس امتحان برآمده اند.

وی برگزاری یادواره های شهداء را محفل خوبی برای اعتلاء نام اسلام و پیاده سازی احکام فراموش شده دین عنوان کرد و علت ماندگاری شهداء را بخاطر این دانست که آنها دل هایشان رنگ خدا بود.

   وی ضمن تاکید بر به لزوم ادامه راه شهداء، محدود کردن یاد و خاطره شهداء به عزاداری صرف را غیرقابل قبول دانست و افزود: در یادواره شهداء به فرهنگ "جهاد و شهادت" تمسک می جوئیم و جوانان به عنوان وارثین شهداء وظفه خطیری بر عهده دارند.

سردار تیموری تنها مسیر برون رفت کشور از مشکلات متعدد از جمله اقتصادی را منوط به فراگیر شدن مدیریت جهادی دانست.

وی همچنین با ابراز نگرانی از توطئه های فرهنگی دشمن در تسخیر ذهن جوانان گفت: در جنگ های سنتی معمولا دشمن سعی می کرد توانش را صرف تصرف سرزمین هدف بکند اما امروز با استفاده از رسانه های مختلف به دنبال تصرف مغزهاست.

تجزیه کشورهای منطقه و ایجاد جنگ های نیابتی در خاورمیانه را در راستای "مهار ایران" ارزیابی کرد و گفت: آمریکا سعی دارد ضمن حفظ امنیت اسرائیل و برتری خود، رفتار مسئولان ایرانی را هم تغییر دهد و همزمان با این اقدامات به دنبال وضع تحریم های هوشمند علیه کشورمان است.

در این مراسم سرهنگ امیر اکبری فرمانده ناحیه مقاومت نقده نیز ضمن تقدیراز برگزار کنندگان یادواره شهدای رمضان، حضور جوانان با روحیه جهادی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی را دارای اثرات زود بازده خواند.

سرهنگ امیر اکبری برگزاری یادواره های شهداء مراسمی برای تجدد بیعت دوباره با آرمان های شهداء عنوان کرد و گفت: بدون شک پرداختن به زندگینامه و وصیتنامه تک تک شهدا برای نسل حاضر پر از امید، مقاومت و سرزندگی است.

گفتنی است: برگزاری اولین یادواره شهدای رمضان با عنوان اجتماع بزرگ مدافعان وطن محصول تلاش جهادی جمعی از جوانان بسیجی بود که مورد استقبال کم نظیری قرار گرفت. 


 

ارسال نظرات
آخرین اخبار