گلایه تند "آفتاب یزد" از پست گرفتن یک اصولگرا در دولت

روزنامه "آفتاب یزد" که در میان اهالی سیاست به ارگان مکتوب نزدیک به محمد رضا عارف معروف است، در گزارشی با عنوان "اشتغالزایی روحانی برای اصولگرایان!" به انتقاد تند از سیاست...
کد خبر: ۸۷۱۸۱۹۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
 خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه "آفتاب یزد" که در میان اهالی سیاست به ارگان مکتوب نزدیک به محمد رضا عارف معروف است، در گزارشی با عنوان "اشتغالزایی روحانی برای اصولگرایان!" به انتقاد تند از سیاست های دولت روحانی در جذب افراد نخبه و شهیر سیاسی پرداخت.
 
"آفتاب یزد" گزارش خود را با این جمله آغاز می کند؛ "حسین شیخ الاسلام که پیش از این مشاور رییس مجلس در امور بین‌الملل بود، در حکمی از سوی محمدجواد ظریف یکی از اصلاح‌طلبان کابینه به عنوان مشاور وزیر خارجه منصوب شد"
 
این روزنامه در ادامه گزارش خود می آورد:  لکوموتیوران قطار تدبیر و امید این روزها در طول مسیر خود به هر ایستگاهی که برمی‌خورد یکی از اصولگرایان را سوار می‌کند و واگنی به او اختصاص می‌دهد. حسن روحانی چندهفته‌ای است قطار سریع السیرش را از مسیر اصلی خود منحرف ساخته و روی ریل راست، در حال حرکت است.
 
این روزنامه زنجیره ای در ادامه مطلب خود، قلم را کمی تند تر کرده و اضافه می کند: پاستورتکانی‌های چند هفته اخیر نمایانگر آن است که برای دولت یازدهم، بیکاری اصولگرایان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. به همین دلیل دولتمردان تدبیر و امید یا به تفویض اختیارات اصلاح‌طلبان به اصولگرایان پرداخته و یا آنکه پیشه‌ای ایجاد کرده‌اند و جناح راستی‌ها را به مشاورت خود برگزیده‌اند چراکه پس از انتصاب حسینعلی امیری و یک مدیر قالیبافی، روز گذشته کابینه پذیرای یکی از مدیران نزدیک به علی لاریجانی بود.
 
گزارش "آفتاب یزد" در دنباله گزارش، با میان تیترهای " یک مدیر اصولگرا؛ معاون ظریف!" و "روحانی از تاریخ درس بگیرد!" سیاست روحانی در قبال اصولگرایان را به باد انتقاد می گیرد و خاطر نشان می کند: به هنگام تفویض اختیارات انصاری اصلاح‌طلب به امیری اصولگرا، از سوی برخی کارشناسان این عقیده بیان شد که پاستورتکانی اصولگرایانه حسن روحانی به دلیل آن است که رئیس دولت تدبیر و امید در پی جلب نظر جناح راست بوده و درصدد است تا در انتخابات ریاست جمهوری96 آراء هر دو جناح سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا را به سبد رای خود بریزد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار