فرمانده ناحیه سپاه دلگان :

ساخت 30 واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفین دلگان

فرمانده ناحیه سپاه دلگان از ساخت 30 واحد مسکونی برای محرومان و مستضعفین توسط سپاه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۲۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج :سرهنگ2 پاسدار حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ساخت 30 منزل مسکونی برای افراد نیازمند و مستضعف در این شهرستان گفت: این منازل با مشارکت قرارگاه شهید معمار و معرفی افراد نیازمند و بدون مسکن ساخته می شود.
وی با بیان اینکه 30 خانواده نیازمند و محروم شناسایی شده اند افزود: برای هر کدام از این خانوارها منزل یک خوابه با 50 متربع مساحت ساخته و تحویل می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان تصریح کرد: نقشه‌کشی، آماده‌سازی این خانه ها توسط مهندسان قرارگاه شهید معمار و کار نظارت بر ساخت واحدهای مذکور توسط بسیج سازندگی این ناحیه انجام می شود.
حسین شهرکی با اشاره به اینکه منازل محرومین با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال ساخته می شود بیان کرد: هر کدام از این منازل با 200 میلیون ریال هزینه به اتمام خواهد رسید.
وی با تاکید بر اینکه کار ساخت منازل محرومان تا بهمن ماه امسال به پایان می رسد و در دهه فجر تحویل داده می شود افزود: هدف از این اقدام محرومیت زدایی و ساخت سرپناه برای افراد مستضعف و محروم شهرستان دلگان است.
ارسال نظرات