حجت الاسلام حسینی در گفتگو با «بسیج»:

وزارت ارشاد برای فیلم ارزشی هزینه نمی کند/ حمایت شدید از دگراندیشان

نماینده دوره نهم مجلس گفت: اگر پای درد دل خیلی از هنرمندان بنشینیم می گویند ما می خواهیم در مورد مسائل ارزشی فیلم بسازیم ولی مسئولان یک ریال هم به ما کمک نمی کنند، ولی از یک دگر اندیش که فیلم مروج فساد می سازد چنان استقبال می کنند که حد ندارد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۹۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
سید مرتضی حسینی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: در همه جا و در هر کاری مردم به مسئولانشان نگاه می کنند.

وی افزود: به هر حال هنرمندان و سینماگران باید امرار معاش کنند و به وزارت ارشاد نگاه می کنند که این وزارتخانه دنبال چه چیزی است. آنها توجه می کنند که ببینند وزارت ارشاد به چه موضوعاتی اهمیت می دهد و بر همین اساس کار خود را دنبال می کنند و در این زمینه فعالیت دارند.

حسینی عنوان کرد: امروز وزارت ارشاد ما و تشکیلات این وزارتخانه دیگر به دفاع مقدس اهمیت نمی دهد، چرا که همان فکر و اندیشه ای که در خیلی از دگراندیش ها وجود دارد را دنبال می کند که بر اساس آن نباید از جنگ و خون چیزی نشان داده شود و خیلی از مسئولان همین دیدگاه را دارند.

نماینده دوره نهم مجلس ادامه داد: این جریان در وزارت ارشاد وجود دارد و طبیعی است که وقتی هنرمندان می بینند که این سوژه ها خیلی طرفدار در وزارت ارشاد ندارد به سراغ چنین موضوعاتی نروند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم مسئولیت اصلی به عهده وزارت ارشاد است اگر وزارت ارشاد اصرار داشته باشد که فیلم ها در حوزه دفاع مقدس ساخته شوند قطعا این اتفاق می افتد ولی متاسفانه اهمیتی به این قضایا نمی دهند.

حسینی گفت: اگر پای درد دل خیلی از هنرمندان بنشینیم می گویند ما می خواهیم در مورد مسائل ارزشی فیلم بسازیم ولی مسئولان یک ریال هم به ما کمک نمی کنند، ولی از یک دگر اندیش که فیلم مروج فساد می سازد چنان استقبال می کنند که حد ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار