رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه:

اشتباه محاسباتی مسئولان، خطر فراروی انقلاب اسلامی

دکتر حسین عبداللهی فر، گفت:‌ تا برتری طلبی آمریکا ادامه دارد مشکلات ما با آمریکا همچنان باقی است.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۸۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش هادیان و نخبگان سیاسی سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد، به تشریح سه چالش گفتمانی، اقتصادی و سیاسی فراروی کشور پرداخت.

دکتر حسین عبدالهی فر، افزود: در چالش گفتمانی در دامنه قرار گرفته ایم و تا فتح قله راهی نداریم؛ اما هنر دشمن این است که ما را در این مسیر سست کند و برخی در داخل بگویند تا همین جا بس است، که ممکن است مسئولیتهای کلانی داشته باشند و دچار اشتباه محاسباتی شده اند، که رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به این موضوع تذکر دادند.

وی، ادامه داد:‌ دشمن می داند اگر ما به قله برسیم دشمن باید شکست را بپذیرد، چرا که ما آن گاه الگوی قدرت خواهیم شد بنابراین دنبال قله نمایی دامنه هستند.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی به بحث اسلام و مسلمان میانه و مصادیق آن در منطقه اشاره کرد و با بیان خطرات فراروی انقلاب اسلامی، خاطرنشان ساخت:‌ دشمن به دنبال یارگیری از نیروهای داخل است.

وی، انتخابات در کشور را فرصتی دانست که می تواند به تهدید نیز تبدیل شود و تأکید کرد: اگر با یک مشارکت ضعیف یک انتخابات ضعیف فراهم شود، دشمن قطعا استفاده می کند که فرصت انتخابات را تبدیل به تهدید کند.

رئیس اداره تحلیل سیاسی سپاه، در ادامه به تشریح چالش اقتصادی کشور پرداخت و گفت:‌ چالش اقتصادی این است، که اگر با این اوضاع و شرایط اقتصادی انتخابات ایجاد شود انتخابات پر رونقی نخواهیم داشت و اگر این چالش را بخواهیم حل کنیم تحت تاثیر مسائل سیاسی قرار می گیرد مانند برخورد با فیش های حقوق نجومی که به آن سیاسی نگاه می کنند، که اگر وضعیت اقتصادی به همین منوال پیش برود ناکارآمدی نظام زیر سوال می رود و این دقیقا همان چیزی است که دشمن می خواهد. باید همه با همدلی و همکاری بدنبال پیشرفت و برطرف کردن مشکلات باشیم.

دکتر عبدالله فر، ادامه داد: باید برای جوانان امروز دشمن را بشناسانیم که سیاست های کلی آمریکا ثابت است و با عوض شدن رئیس جمهور عوض نمی شود؛ بنابراین تا برتری طلبی آمریکا ادامه دارد مشکلات ما با آمریکا همچنان باقی است.

وی، گفت:‌ از طرفی خطر ایران برای آمریکا بخاطر نفوذ و هژمونی که در منطقه دارد جدی است حتی اگر انقلاب هم نکرده بودیم دچار مکر و حیله دشمن می شدیم، چرا که آمریکا برایش سود و منفعت مهم است و ایران چون نفت دارد مورد توجه آمریکا قرار می گیرد و دشمنی ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش بسیج، این همایش با حضور حدود 500 نفر از هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در تالار شهدای گمنام مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

 
ارسال نظرات