نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

ردپای حسین فریدون در شبکه فساد بانکی وجود دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در این خصوص؛ اگر بررسی کنید مشخص می‎شود که ردپایی از حسین فریدون در انتصاب رستگار سرخه‎ای و نفوذی که حسین فریدون در خصوص مسائلی که الان راجع به این پرونده است وجود دارد.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۹۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
حجتت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با کشف و شناسایی شبکه فساد بانکی توسط سازمان اطلاعات سپاه که طی آن مدیرعامل معزول بانک ملت بازداشت شد تصریح کرد: در این خصوص اگر بررسی کنید مشخص می‎شود که ردپایی از حسین فریدون در انتصاب رستگار سرخه‎ای و نفوذی که برادر روحانی در مسائلی که راجع به این پرونده مطرح است، وجود دارد.

موسوی لارگانی در توضیح این مطلب عنوان کرد: در فساد بانکی بزرگ که مدیرعامل معزول بانک ملت آقای رستگار سرخه‎ای دخیل بوده، قطعا کسانی که در انتصاب او نقش داشتند و به سازمان‎های نظارتی برای تایید او فشار می‎آوردند، در این جرم مرتکب شده رستگار سرخه‎ای دخیل هستند.

وی با اشاره به تخلف حسین فریدون اظهار داشت: رئیس جمهور اگر بخواهد رضایت‎مندی مردم را داشته باشد، بایستی با صراحت تخلفات برادر خود را به او گوشزد کند و به صورت جدی مانع تخلفات و سوء استفاده وی از رئیس جمهوری خود شود؛ چراکه این سوء استفاده شخصیت آقای روحانی را زیر سوال می برد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه موضوع فسادهای بانکی و لابی‎گری برای انتصاب افراد متخلف در دولت قبل نیز وجود داشت گفت: در این دولت نیز شاهد هستیم برادر رئیس جمهور برای انتصاب مدیرعامل بانک‎ها از افراد مسئله دار و متخلفی که تخلف آنها محرز شده اصرار می‎کند و فشار می‎آورد که این نوع اقدامات اصلا به صلاح نظام نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه نگران آینده مدیریت بانکی کشور هستیم گفت: این نوع تخلف مدیران بانکی عملکرد دیگر مدیرانی که خالصانه کار می‎کنند را زیر سوال می‎برد، حتی موجب می‎شود برخی افراد زیر بار این گونه مدیریت‎ها نروند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: در این راستا سازمان‎های نظارتی یا سازمان‎هایی که از آنها برای انتصاب افراد استعلام صورت می‎گیرد باید دقت بیشتری کنند و توجهی به فشارها و اینکه چه افرادی پشت قضیه هستند نداشته باشند و وظیفه قانونی خود را عمل کنند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۴:۰۱ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
باید از همین حالا به حساب رسی از بانکها پرداخت چون این ها فردا وقتشان تمام شود سریع میرن پیش خاوری
آخرین اخبار