در پروژه ساخت 50 واحد مسکونی جهت محرومین شهرستان ایلام توسط قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه ایلام، تعداد 17 واحد تا چند روزآینده به اتمام خواهد رسید و به محرومین واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۶۳۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ "قدرت اله کریمیان" فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: کار ساخت 17 واحد مسکونی مطلق به محرومین شهرستان ایلام با پیشرفت خوبی در حال اجراست و ظرف چندروز آینده این واحد ها تحویل آنان خواهد شد.
کریمیان اظهار کرد: در فاز اول این پروژه 50 واحدی، قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه ایلام 17 واحد را به دلیل تامین اعتبار، تا چند روز آینده به صاحبان این واحد ها تحویل خواهد داد.
وی افزود: جهت ساخت هر واحد مبلغ 200 میلیون ریال هزینه می شود که خوشبختانه با تامین اعتبار 17 واحد از پروژه 50 واحدی کار ساخت و ساز این واحد ها آغاز و تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام تاکید کرد: خوشبختانه قرارگاه سازندگی سپاه ناحیه ایلام با بکارگیری تعدادی از مهندسین پاسدار پروژه ها را مطابق با استانداردهای روز دنیا آغاز کرده و مطمئنا لبخند رضایت را بر لبان محرومین و مددجویان تحت پوشش خواهد نشاند.
کریمیان تصریح کرد: در پروژه محرومیت زدایی با ساخت مسکن برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط قرارگاه سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع)، تعداد 630 مسکن در سراسر استان تحویل این افراد خواهد شد.
ارسال نظرات