نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» خواستار شد

لزوم‌برخورد‌ با تولیدکنندگان مانتوهای مبتذل

این مانتوها از خارج که وارد نمی شوند در هیمن جا تولید می شوند، مسئولین باید با تولیدکنندگان برخورد جدی کنند نیروی انتظامی و دستگاه های فرهنگی باید با این موارد برخورد کنند و نگذارند چنین پوشش هایی رواج بیابد.
کد خبر: ۸۷۱۵۹۴۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم جمع آوری مانتوهای پشت نویسی شده گفت: متاسفانه خیلی از جوانان معانی الفاظ لاتین نوشته شده بر روی این مانتوها را نمی دانند در صورتی که اگر آگاهی داشته باشند هرگز از آنها استفاده نمی کنند.

وی افزود: باید از طریق تذکر لسانی به این افراد گفته شود و در این زمینه روشنگری صورت گیرد، رسانه ها و تلویزیون و روزنامه ها در این خصوص می توانند بسیار موثر عمل کنند استفاده کنندگان از این مانتوها باید بفهمند که معنای این جملات چیست و بدانند که باعث حقارت آنها می شود نه شخصیت.

کیایی نژاد تصریح کرد: آقایانی که اجازه می دهند همسرانشان با ظاهر نامناسب در خیابان ها حضور بیابند از غیرت مردانگی برخوردار نیستند.

وی گفت: این مانتوها از خارج که وارد نمی شوند در هیمن جا تولید می شوند، مسئولین باید با تولیدکنندگان برخورد جدی کنند نیروی انتظامی و دستگاه های فرهنگی باید با این موارد برخورد کنند و نگذارند چنین پوشش هایی رواج بیابد.

نماینده دوره نهم مجلس گفت: با پلمپ کردن چند مغازه هم حل نمی شود باید ریشه ای برخورد شود اگر مبارزه جدی صورت بگیرد بقیه حواسشان را جمع می کنند ولی مشکل اینجاست که مسئولان در این مسائل جدیت ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار