خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن؛

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی برای تقویت معنویت وایمان است

امام جمعه بندرترکمن در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز اولین نمازجمعه رسمی انقلاب گفت:نماز جمعه قرارگاهی فرهنگی برای تقویت معنویت وایمان است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۴۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حجت الاسلام محمد صالح منصوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندر ترکمن اظهار کرد:نماز شکوهمند جمعه مکانی برای بصیرت افزایی وخنثی نمودن برنامه های دشمن است لذا برنامه های دشمن را باید برای مردم فهیم وآگاه کشور بیان کرد تا ضمن بصیرت افزایی توطئه های شوم آنان خنثی شود.

وی با اشاره به 5مرداد سالروز نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی تصریح کرد:آیت الله طالقانی مجاهدی خستگی ناپذیر بود که زحمات زیادی را از زمان قیام امام خمینی تا رحلت ایشان برای این انقلاب کشید ودر این راه شاگردان بزرگی همچون شهید چمران ورجایی را تربیت کرد که مخلصانه برای این این نظام زحمت کشیدند.

امام جمعه بندر ترکمن اذعان داشت:نماز جمعه محل بیان خدمات نظام است چرا که دولتها از آغاز تاکنون زحمات زیادی را برای نظام کشیدند که باید برای مردم بیان شود.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهارداشت:عملیات غرورآفرین مرصاد بیانگر اراده وقدرت فرزندان انقلابی است که توطئه های دشمنان سرسخت این نظام را خنثی نموده وآنان را ساقط کردند.

منصوری ادامه داد: تیم خیانتکارمسعود رجوی با فکر اینکه در عرض یه هفته خواهند توانست تهران را فتح کنند عملیات خرابکارانه ای را راه انداختند غافل از اینکه ملت شریف ایران را نشناخته بودند وهمان مردم جواب توطئه های آنان را دادند.

امام جمعه محبوب بندرترکمن باابراز خرسندی از به درک واصل شدن یکی از دشمنان سرسخت نظام خاطر نشان کرد:رجوی جانی خیانتکاروجنایتکاری بود که با دستهای پلید او دهها هزار جوان به گمراهی کشیده  شدند وعاقبت خود ش نیز به دلیل جنایات جنسی ویماری ایدز به درک واصل شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار