استقرار اصناف در شهرک صنعتی فردانبه

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری از تکمیل زیرساخت های مورد نیاز برای استقرار اصناف در شهرک صنعتی فرادنبه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۳۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا شفیع زاده با بیان اینكه استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرك های صنعتی چهارمحال و بختیاری در دستور كار قرار گرفته است، افزود: طرح‌های اجرایی برای استقرار اصناف در قالب اصناف تولیدی و خدماتی در سراسر نواحی و شهرك های صنعتی استان در دستور كار این شركت قرار گرفته و به صورت ویژه اجرایی می شود.

رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار كرد: از آنجا كه وجود واحدهای صنفی و خدماتی در ورودی برخی از شهرها موجب بر هم زدن نظم شهری و حتی ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی شده است بر آن شدیم تا با استقرار این واحدهای صنفی و خدماتی در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان باعث بهبود فضای کسب و کار و تسهیل در ارائه خدمات به صنوف ‌شویم.

وی با اشاره به اینکه شهرك صنعتی فرادنبه دارای 42 هكتار مساحت است، بیان کرد: شهرك صنعتی فرادنبه دارای 53 قرارداد منعقده كه از این تعداد 13 واحد صنعتی آن دارای پروانه بهره برداری بوده و با اشتغال 75 نفر و 41 میلیارد ریال سرمایه گذاری دارای پتانسیل مناسبی برای طرح استقرار واحدهای صنفی و خدماتی شهر فردانبه در شهرك صنعتی این شهر را دارا می باشد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هدف از بازدید این شهرك صنعتی را بررسی شرایط زیر ساختی آن عنوان و تصریح كرد: شهرك صنعتی فرادنبه دارای زیر ساخت های از قبیل:آب ،برق گاز و تلفن بوده كه به لحاظ زیر ساختی از شرایط مطلوبی برخوردار و بزودی با استقرار واحدهای صنفی و خدماتی در آن توسعه پایداری پیدا خواهد كرد.

ارسال نظرات