عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

217 شبکه فارسی زبان ماهواره، نظام خانواده ایرانی را هدف قرار داده است

علیرضا ابراهیمی گفت: 217 شبکه فارسی زبان در ماهواره برای نابودی نظام خانواده ایرانی اسلامی طراحی شده است و در حال حاضر با توان حداکثری فعالیت می کند که در هیچ کشوری چنین حجم زیاد شبکه های ماهواره ای مشاهده نمی شود .
کد خبر: ۸۷۱۳۸۹۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

علیرضا ابراهیمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش مخرب ماهواره در تزلزل بنیان خانواده اظهار داشت: در کشوری زندگی می کنیم که تاریخچه قوی در فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی دارد، بر همین اساس  تاکیدات ویژه به بنیان و نظام خانواده در روایات اسلامی و سیر تاریخی دیده می شود.

وی با بیان اینکه شرایط فرهنگی کشورمان از حساسیت خاصی برخوردار است افزود: هجمه رسانه های غربی به قدری رشد یافته است تا هر چه زودتر بتوانند شاخص های دینی در کشورمان را از بین ببرند.

ابراهیمی گفت: 217  شبکه فارسی زبان در ماهواره برای نابودی نظام خانواده ایرانی اسلامی طراحی شده است و در حال حاضر با توان حداکثری فعالیت می کند که در هیچ کشوری چنین حجم زیاد شبکه های ماهواره ای مشاهده نمی شود .

ابراهیمی بیان داشت: آمریکا جنگ نرم افزاری را در پشت دوربین ماهواره به راه انداخته است تا اهداف ضددینی علیه کشورمان را پشتیبانی کند، برنامه هایی که دین گریزی ، اضمحلال بنیان خانوادهو  آزادی جنسی را در شکل پنهان و آشکار برای مخاطبان به نمایش می گذارد.

عضو کمیسیون فرهنگی در خاتمه افزود: حمایت مالی آمریکا از شبکه های ماهواره ای مستهجن برای ایرانیان به قدری است که مبالغ  بیش از چند هزار میلیارد دلار را در نظر گرفته است این در حالی است که در مجلس بلاخص کمیسیون فرهنگی برای از بین بردن اهداف شوم اعتباری آمریکایی برنامه هایی ویژه با اعتبارات مالی و معنوی خاص در حمایت از صدا و سیمای کشورمان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار