محسن برمهانی در گفتگو با«بسیج»:

نقد اجتماعی با به تصویر کشیدن ابتذال فرق دارد

مستندساز سینما و تلویزیون گفت: این عده در نقد اجتماعی خود و در تحقیقات و پژوهش هایشان به موارد ابتذال بر می خورند و قصد دارند نسبت به این معضلات نقد داشته باشند ولی بعضی اوقات نادانی کرده اشتباه می کنند و مسئله و معضل را به صورتی مطرح می کنند که در شأن جامعه ما نیست و وضعیت سینمای ایران را زیر سوال می برند.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۰۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
محسن برمهانی مستندساز سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: وضعیت بعضی از فیلم ها در حال حاضر در سینمای ما به گونه ای است که خیلی از مردم می گویند ما نمی توانیم با خانواده خود به سینما رفته و این فیلم ها را ببینیم.

وی افزود: سینما رفتن در حال حاضر واقعا سخت شده است یکی از دوستان می گفت پشیمان شدم از اینکه پسر نوجوان خود را به سینما بردم و با فیلم نامناسبی روبرو شدم.

برمهانی تصریح کرد: طبیعتا این معضل به نویسنده و یا تیم سازنده فیلم ها بر می گردد که با آن درگیر هستند که باید بیشتر مراقب باشند ولی مطلب دیگر این است که اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم باید بگوییم که این مشکل بیشتر به بعضی از افراد بر می گردد که مسئله و دغدغه اصلی آنها بحث نقد اجتماعی است.

مستندساز سینما و تلویزیون اظهار داشت: این عده در نقد اجتماعی خود و در تحقیقات و پژوهش هایشان به موارد ابتذال بر می خورند و قصد دارند نسبت به این معضلات نقد داشته باشند ولی بعضی اوقات نادانی کرده اشتباه می کنند و مسئله و معضل را به صورتی مطرح می کنند که در شأن جامعه ما نیست و وضعیت سینمای ایران را زیر سوال می برند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار