شهین تسلیمی در گفتگو با «بسیج»:

فیلم سازان زیبایی مهدویت را به تصویر کشند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در سینمای غرب و هالیوود در مورد بحث منجی زیاد فیلم ساخته شده، ما باید آنقدر زیبا موضوع مهدویت را به تصویر بکشیم که جوانان اعتقاد قلبی به این موضوع پیدا کنند اگر ملایمت باشد در قلب و فکر جوان نفوذ می کند.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۳۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
شهین تسلیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت با اشاره به جای خالی مهدویت در سینمای ما گفت: در همه ادیان اعتقاد به منجی وجود دارد ما هم در دین اسلام منجی را امام زمان (عج) می دانیم.

وی افزود: در سینمای غرب و هالیوود در مورد بحث منجی زیاد فیلم ساخته شده چه مثبت و چه منفی، ولی در سینمای این مسئلهخ بسیار کمرنگ است، ما هم باید به طور نا محسوسی به مهدویت بپردازیم و این خیلی خوب است.

تسلیمی تصریح کرد: از بچگی به ما گفته اند که امام زمان (عج) زنده است و من با تمام وجود به ایشان اعتقاد دارم ولی در حال حاضر با وجود این ماهواره ها و شبکه های مجازی که ایمان جوانان ما را تضعیف می کنند جوان امروز با مسائلی روبرو می شود که شاید خیلی به این موضوع فکر نکند واین وظیفه فیلم سازان و مسئولان است که در قالب هنر به این موضوع پرداخته و آن را برای جوان امروز باورپذیر کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: در کل تمام ادیان به منجی اعتقاد دارند و ما هم باید این مسئله را به صورت نامحسوس و غیر مستقیم در فیلم ها بگنجانیم و فیلم سازان روی این موضوع کار کنند، ولی نباید جوانان و مردم را از ظهور امام زمان (عج) بترسانند، باید در قالب هنر به مردم آگاهی دهند که وقتی منجی ظهور می کند چقدر دنیا خوب شده و از این ظلم و زور و کفر پاک می شود.

تسلیمی گفت: متاسفانه دین اسلام را به گونه ای تحریف کرده اند که فقط جوان ها را از خدا می ترسانند ما باید از آدمها بترسیم نه از خدا، خدا ما را دوست دارد و خیر ما را می خواهد و هر چه به ما می رسد از اعمال خود ماست که به ما بر می گردد.

وی افزود: مهدویت هم باید به همین گونه در جامعه و در فیلم های ما تبیین شود که مردم نترسند، باید آنقدر زیبا موضوع مهدویت را به تصویر بکشند که جوانان اعتقاد قلبی به این موضوع پیدا کنند اگر ملایمت باشد در قلب و فکر جوان نفوذ می کند ولی اگر تلخ باشد جوان پس می زند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار