سفارش پدر شهید مدافع حرم در باره عفاف و حجاب

پدر شهیدجاوید الاثر مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی گفت :کسانی که به بی حجابی دامن می زنند الگوی کورکورانه از رسانه های غربی گرفته و با آنان همگام هستند با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از این الگوبرداری غلط جلوگیری کنید .
کد خبر: ۸۷۱۲۵۹۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ امیرسرتیپ علی ذاکر حسینی از فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و پدر جاوید الاثر مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی طی مصاحبه ای با خبرنگار بسیج گفت : رعایت عفاف و حجاب بنا به دستور الهی واجب و در سوره های قران موکداً به آن اشاره شده است .

وی افزود : بی تفاوتی و کم رنگ شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر امروزه مستلزم و زمینه ساز بی حجابی شده است که عملا و بدونه هیچ واهمه ای عفت و حیا را زیر سوال می برند ، اگر تذکر به حجاب با لحن محبت آمیزی تکرار و مراتب امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود این خود پاسداری به حق از خون شهداست .

ذاکر حسینی اظهار داشت :عدم انجام این فریضه و بی تفاوتی به واجب فراموش شده شرکت و سهیم شدن در گناه کسانی است که با عدم رعایت حجاب عذاب آخرت را برای خود خریده اند .

پدر شهید مدافع حرم افزود: کسانی که به بی حجابی دامن میزنند الگوی کورکورانه از رسانه های غربی گرفته و با آنان همگام هستند با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از این الگو برداری غلط جلوگیری کنید .

در پایان وی افزود :در جامعه اسلامی که ما امام و رهبرخودرا در کنارمان داریم و از برکات قرآن و احادیث که راه گشای درست زندگی ماهستند بهره مند هستیم جایگاهی برای بی حرمتی به حجاب و عفاف و امربه معروف و نهی از منکر نمی ماند .

مهدی ذاکر حسینی فرزند امیرسرتیپ علی ذاکر حسینی یک ماه پیش در دفاع از حرم عقیله ی بنی هاشم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید ولی هنوز پیکر مطهرش به وطن بازنگشته است. مراسم یاد بود این شهید روز پنج شنبه24تیرماه در مسجد بعثت شهرک اکباتان با حضور رزمندگان لشکر 27 حضرت محمدرسول الله (ص) و بسیجیان ناحیه قدس برگزار شد.

ارسال نظرات